Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 44 559 14 11 alebo e‑mailom na fisjasna@fisjasna.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, síce ste napísali že do 31.8. netreba certifikát a ani
test, ale ja by som mal záujem prísť po 20.9. so ženou,ktorá je
očkovaná, ale ja nie a ani sa nechcem dať a úprimne povedané ani testovať
sa mi nechce. Takže čo vy na to?
Hotel FIS Jasná****
Dobrý deň pán Holkovič,
Nakoľko ešte nevieme, čo nás čaká 20.9. 2021 by sme Vám odporučili
sledovať stránku https://korona.gov.sk/
konkrétne farbu regiónu Liptovský Mikuláš v ktorom sa Hotel FIS Jasná
nachádza. Pokiaľ v septembri zostane tento okres zelený, nie je potrebné
preukazovať žiadne certifikáty, či výnimky. Ak by však okres Liptovský
Mikuláš bol oranžový, alebo inej farby, budeme sa musieť riadiť aktuálne
platnými nariadeniami ministerstva zdravotníctva SR.
S pozdravom,
Ing. Tomáš Dziak
Hotel FIS Jasná****
Aneta Kondeova
Dobry den chcem sa informovat ci treba mat ockovanie alebo test?? Dakujem
Hotel FIS Jasná****
Dobrý deň prajeme z hotela FIS Jasná****.
Minimálne do 31.8.2021 nebudete potrebovať certifikát, alebo test.
S pozdravom,
Ing. Tomáš Dziak
Hotel FIS Jasná****
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, síce ste napísali že do 31.8. netreba certifikát a ani test, ale ja by som mal záujem prísť po 20.9. so ženou,ktorá je očkovaná, ale ja nie a ani sa nechcem dať a úprimne povedané ani testovať sa mi nechce. Takže čo vy na to?
Dobrý deň pán Holkovič,
Nakoľko ešte nevieme, čo nás čaká 20.9. 2021 by sme Vám odporučili sledovať stránku https://korona.gov.sk/ konkrétne farbu regiónu Liptovský Mikuláš v ktorom sa Hotel FIS Jasná nachádza. Pokiaľ v septembri zostane tento okres zelený, nie je potrebné preukazovať žiadne certifikáty, či výnimky. Ak by však okres Liptovský Mikuláš bol oranžový, alebo inej farby, budeme sa musieť riadiť aktuálne platnými nariadeniami ministerstva zdravotníctva SR.
S pozdravom,
Ing. Tomáš Dziak
Hotel FIS Jasná****