Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +385 217 982 28 alebo e‑mailom na info@vranjica-belvedere.hr.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Rezerváciu môžete 30 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 30 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Zdravím, ak by sa to medzičasom všetko zavrelo dopadom korony. Peniaze by
sa vracali v plnej sume?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Erik, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše
ponuky.
V prípade, že by sa zatvorili prevádzky, je postačujúce, ak sa obrátite
na našu zákaznícku podporu. Kontakt: podpora@zlavomat.sk alebo
+421 232 117 321.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravím, ak by sa to medzičasom všetko zavrelo dopadom korony. Peniaze by sa vracali v plnej sume?
Dobrý deň, pán Erik, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
V prípade, že by sa zatvorili prevádzky, je postačujúce, ak sa obrátite na našu zákaznícku podporu. Kontakt: podpora@zlavomat.sk alebo +421 232 117 321.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.