Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Dovolenka pod Chopkom v skvele hodnotenej, vynovenej Björnsonke*** s neobmedzeným wellness a lanovkami v cene voucheru
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie na tel.č.: +421 44 553 55 55 alebo e‑mailom: recepcia@bjornsonka.sk
- Pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
- Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
- Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
- Cena za deti a ďalšie dospelé osoby sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky
- Jedno dieťa do 10 rokov (9,99 rokov) na prístelke vrátane stravovania zadarmo. Je ale potrebné si zakúpiť pobyt v rodinnej izbe, nakoľko v dvojlôžkovej izbe nie je možnosť prístelky.
- Domáci maznáčikovia: 10,00€ / noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e-maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
- Platné pre vouchery zakúpené do 24.6.2020:
- Otvorené vouchery: Voucher, na ktorý nie je vytvorená rezervácia je možné stornovať kedykoľvek od zakúpenia až po koniec jeho platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote ako 7 dní voucher prepadá v plnej výške, ak nie je s hotelom dohodnuté inak. Takýto voucher nie je možné refundovať.
- V prípade storna bude zákazníkovi vrátená plná suma zakúpeného voucheru.
- Platné pre vouchery zakúpené od 25.6.2020:
- Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý den,chcela som pýtat,ze v malej izbe máte televízor achladnicka?Máme izbu rezervovaný.
Dobrý deň, pani Rozália,
ďakujeme za Vašu otázku.
Každá izba disponuje televízorom. Ohľadom chladničky sa odporúčame
obrátiť na ubytovacie zariadenie:
recepcia@bjornsonka.sk
+421 445 535 555
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Dobry den.
Chcel by som sa spytat na vyuzitie rekreacneho poukazu.
Je mozne ze by sme si u vas zajednali termin od 7 8. do 11.8.2021.Fakturu by
sme ale potrebovali rozdelit na dve casti a dve rozne mena aby sme si mohli
uplatnit dva poukazy na mna a manzelku?
Da sa to takto u vas urobit?
Dobrý deň, pán Rastislav, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Žiaľ, takáto možnosť nie je dostupná. Na jeden voucher je možné
vystaviť len jeden doklad na jedno meno.
Ďakujeme za pochopenie a želáme Vám pekný zvyšok dňa.
dobrý deň, mala by som záujem o rezervácii izby pre dvoch dospelých v čase od 17.8. do 21.8.2021, teda 4 noci ,ponuka sa mi vždy zobrazuje len na 2 noci, dá sa to a prosím tá cena 199eur je pre 1 alebo 2 dospelých ´dakujem
Dobrý deň, vo Vami žiadanom termíne, bohužiaľ, nie je dostupná
kapacita, iba v dátume 17.8.-20.8.
Uvedená cena 199€ na letný pobyt s polpenziou je pre 2 osoby.
V prípade ďalších otázok sa neváhajte obrátiť na našu zákaznícku
podporu: podpora@zlavomat.sk
Pekný deň prajeme.
Dobry den prosim vas kolko by ma vysla dovolenka u vas v hoteli v termine od 19.8–22.8.2021, pre 2 osoby a 3 deti vek 4,6,9 v rodinnej izbe s velnesom, polpenziou atd.Dakujem
Dobrý deň, pani Lenka, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Žiaľ, v tomto termíne neevidujeme dostupné kapacity. Evidujeme však
voľný termín v dátume 28.-31.8.2021. Cena pobytu je 613 eur.
Ďakujeme za pochopenie a želáme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň chcela by som sa opýtať je potrebné sa preukázať negatívnym testom aj v prípade dieťaťa ktoré má 14 rokov akonáhle je v sprievode dospelého ktorý je už zaočkovaný
Dobrý deň, pani Beáta, ďakujeme za Vašu otázku.
V prípade aktuálnych platných opatrení v súvislosti s pandémiou
Covid-19 sa prosím obráťte priamo na prevádzkovateľa hotela na telefónnom
čísle: +421 445 535 555.
Pekný deň.
Dobrý deň, chcem si zarezevovať izbu pre pár.
Ako si ju uplatniť.
Dobrý deň, pán Matúš, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Ponuka na našej stránke je určená pre 2–5 osôb, takže aj pre páry.
Ponuka izieb sa zobrazí pri vytváraní konkrétnej objednávky podľa Vami
zvoleného variantu ponuky.
Pekný deň.
Dobry den, zostava v platnosti potreba predlozenia testu na COVID?
Vopred dakujem za informacie.
S pozdravom Gaňa
Dobrý deň, pán Marek, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Pre bližšie informácie ohľadom nutnosti testu do daného zariadenia prosím
kontaktujte priamo prevádzku hotela na telefónnom čísle:
+421 445 535 555.
Pekný deň.
Dobrý večer
Potreba testu na kovid platí stále??
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: recepcia@bjornsonka.sk
alebo +421 445 535 555.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň,
Lanovka v cene, ktorá prosím?
Ďakujem
Dobrý deň, pani Eva, ďakujeme za Vašu otázku.
V cene pobytu je DENNÝ lístok na lanové dráhy do celého strediska JASNÁ
NÍZKE TATRY na každý deň pobytu.
Hotel nezodpovedá za prípadné výluky v premávke lanoviek – služba sa
nenahrádza.
Pekný deň.
Dobrý deň. Chcem sa spýtať či máte voľný termín v čase od 18.7 do 25.7. Dvaja dospelí a jedno šesťročné dieťa plus polpenzia. Ďakujem
Dobry den,
kapacity zatial volne su, prosim pokojne napiste mailik na: recepcia@bjornsonka.sk,
radi Vam dame blizsie informacie.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Čo je potrebné ak by sme chceli zo sebou zobrať malého 5 kg psíka maltezaka? Okrem zaplatenia priplatku 10€/noc
Dobrý deň, pani Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Určite odporúčame pridať poznámku o tejto skutočnosti pri vytváraní objednávky a následne počkať na potvrdenie od ubytovania.
Prajeme krásny zvyšok dňa.