Otvorené vouchery: Po zakúpením kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 917 277 777 prípadne e‑mailom: penzion@zivka.sk
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Otváracia doba wellnessu:
pondelok zatvorené, ostatné dni otvorené od 15–21:00
vhodné je rezervovať si min 1 deň dopredu pre pohodlie a obmedzenú kapacitu
Upozornenie: po 17hod je účtovaný doblok za každú dennú a týždennú ponuku 1€, vhodné je sa navečerať do 17hod.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Dobrý deň.
Ci sú bicikle v ponuke na prenajm?
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
V ponuke penziónu je jedine úschovňa bicyklov. Môžete sa však s Vašou
otázkou obrátiť priamo na penzión. Kontakt: penzion@zivka.sk alebo
+421 917 277 777.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Kvetoslava
Dobrý večer, chcem sa spýtať ako je to u Vás z domácimi zvieratkami,
či sú povolené.
Penzión Zivka
Dobrý deň prajem. Na určité izby sú zvieratá povolené.
Adamčiaková
Pavol
Dobrý deň,mal by som záujem o pobyt začiatkom augusta. Zaujímalo by ma
ako je to s potvrdením o neg. teste. S manželkou sme očkovaní ,ale deti
(4r.,12r.,15r) nie. A tiež či sú k dispozícii aj izby s balkónom.
Ďakujem
Penzión Zivka
Dobrý deň prajem. Voľné termíny si nájdete pri rezervácii online. Deti
sa nemusia ničím preukazovať do 15r. Nad 15r. je potrebný test len do
wellnessu.Penzión Zivka
Marian Komornik
mam zaujem o pobyt 11.7.-18.7.2021dvojlozkova izba z balkonom polpenzia a
welness ako mam objednat?
Penzión Zivka
Dobrý deň prajem. Voľné termíny si nájdete pri rezerváciách
online.Adamčiaková
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.
Ci sú bicikle v ponuke na prenajm?
Ďakujem.
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
V ponuke penziónu je jedine úschovňa bicyklov. Môžete sa však s Vašou otázkou obrátiť priamo na penzión. Kontakt: penzion@zivka.sk alebo +421 917 277 777.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.