Rezervácia: Po zakúpení voucheru je potrebné si rezervovať termín na tel. čísle +421 0949 249 016 v čase od 8:30 do 12.30 hod. V prípade, že vám nezdvihneme telefón, zanechajte na tomto čísle SMS s navrhovaným termínom a my sa s vami následne spojíme.
Na dohodnutý termín je potrebné prísť o 10 minút skôr.
Pri jednej návšteve môže byť využitý iba jeden voucher.
Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne alebo v sms.
Dobrý deň, ako reklamovať servis? Zakupila som masaž pre mojich rodičou,
zatial tam šla mamina. A veľmi sa sťažovala. Muž/masér bol
neprofesionálny. Miesto bolo špinavé a nehygienické. Muž kašlal a kychal a
smrkal cely čas nenasadil si ruško ani po vyzvaní. Nemal tam žiadne
hygienické pomocky. Na ležanie bola len stará špinavá použitá deka a
uterák v tom istom stave. Másér šiel na zachod z otvorenými dverami čo
fakt nepridalo k dobrému zažitku. Po veľmi bolestivej masaži na čo maja
mamina upozornievala a žiadala ho aby to bolo slabšie masér skončil po
10 minútach s tým že on ju odmieta masírovať keď ju to bolí?! Nasledne
ponúkal- nanucovalna a presviečal moju maminu o tom že by si mala- musí
kupiť pernanentku na ďalšie masáže. Tento muž je neprofesionálny a miesto
nesplňa žiadne hygienicke podmienky. Rada by som uplatnila vratenie penazí a
taktiež za odstránenie služby z vašeho portálu. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Zoja,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V prípade reklamácie nás prosím kontaktujte na našu zákaznickú
linku.
Prosím, nám do Zľavomatu sa dovoláte na tel.číslo:
+421 232 177 321 každý pracovný deň od 8:00 do 20:00, alebo nám
kedykoľvek napíšte na e-mailovú adresu: podpora@zlavomat.sk.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ako reklamovať servis? Zakupila som masaž pre mojich rodičou, zatial tam šla mamina. A veľmi sa sťažovala. Muž/masér bol neprofesionálny. Miesto bolo špinavé a nehygienické. Muž kašlal a kychal a smrkal cely čas nenasadil si ruško ani po vyzvaní. Nemal tam žiadne hygienické pomocky. Na ležanie bola len stará špinavá použitá deka a uterák v tom istom stave. Másér šiel na zachod z otvorenými dverami čo fakt nepridalo k dobrému zažitku. Po veľmi bolestivej masaži na čo maja mamina upozornievala a žiadala ho aby to bolo slabšie masér skončil po 10 minútach s tým že on ju odmieta masírovať keď ju to bolí?! Nasledne ponúkal- nanucovalna a presviečal moju maminu o tom že by si mala- musí kupiť pernanentku na ďalšie masáže. Tento muž je neprofesionálny a miesto nesplňa žiadne hygienicke podmienky. Rada by som uplatnila vratenie penazí a taktiež za odstránenie služby z vašeho portálu. Ďakujem
Dobrý deň pani Zoja,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V prípade reklamácie nás prosím kontaktujte na našu zákaznickú linku.
Prosím, nám do Zľavomatu sa dovoláte na tel.číslo: +421 232 177 321 každý pracovný deň od 8:00 do 20:00, alebo nám kedykoľvek napíšte na e-mailovú adresu: podpora@zlavomat.sk.
Prajeme Vám pekný deň.