Otvorené vouchery: overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 918 664 991 alebo emailom na info@ekoparkpiestany.sk
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň , poprosila by som cenu : 2 dospelí a dve deti : 5 rokov a
1 rok
na tri noci, ďakujem
Lucia
Dobrý deň zaujímala by ma cena na 3dni dve noci 2 dospelý + 2 deti
(8r,5r) s raňajkami ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Cena a dostupné kapacity sa Vám zobrazia v kalendári po zvolení variantu a
počtu osôb.
Pekný deň.
Martina Dubovská
Dobrý deň, chcem sa spýtať, že chcem kúpiť pobyt na 3 dni, teda
2 noci, pre 3 osoby, lebo v zátvorke mate že pre 2 az 3 osoby a keď dám
kúpiť, už to nejde, akoby sa dalo len pre 2 osoby. Ci sa, dá že za
3 osobu doplatiť na mieste? Vďaka. Pekný deň.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
V tejto ponuke je myslená 3.osoba ako dieťa.
Ohľadom bližšieho info kontaktujte priamo poskytovateľa služby: info@ekoparkpiestany.sk
+421 918 664 991
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Alena
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať či je možné sa u vás ubytovať aj
s malým psíkom.
Ďakujem
Prajem pekný deň
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Alena,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pobyt so psíkom je možný za poplatok 15€/noc.
Prajeme krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň zaujímala by ma cena na 3dni dve noci 2 dospelý + 2 deti (8r,5r) s raňajkami ďakujem
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Cena a dostupné kapacity sa Vám zobrazia v kalendári po zvolení variantu a počtu osôb.
Pekný deň.