Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrbovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑maiom pred zakúpením voucheru v CK Zanzo. Pobyt s domácím miláčikom si vopred dohodnite s CK Zanzo.
Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte u CK Zanzo čo najskôr po zakúpení voucheru emailom: info@zanzo.cz – pri rezervácii uveďte kód voucheru.
Pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne. Pozor, ak informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je tiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
V prípade individuálnych požiadaviek alebo konfigurácii iného počtu osôb, než umožňuje online rezervácie, kontaktujte zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz alebo telefóne +420 222 703 625.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín sa nedá stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 2 dni vopred. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Taký voucher nemožno ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznické oddelenie CK Zanzo od Slevomatu na telefóne +420 222 703 625 alebo emailom: info@zanzo.cz.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehoty od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 2 dni pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná len raz alebo po dohode s CK Zanzo.