Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 334 434 800. alebo e‑mailom na rezerwacje@crystal-mountain.pl Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcem sa spýtať, aké sú aktuálne opatrenia ohľadom covidu?
Potrebné očkovanie resp. testovanie? Stačí antigénový test? A ako je to
s deťmi do 12 rokov? Potrebujú test? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Dobrý deň,
chcem sa spýtať na jesenný pobyt s raňajkami za cenu 154 e. Píše sa že
ubytovanie pre 3 dospelé osoby alebo 2 + 2 deti/druhé sa dopláca, Čiže
keď ideme 2 dopelé osoby a 1 dieťa /9rokov/ je cena pobytu 154 e? Rozumiem
tomu správne? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Jana.
Ďakujeme za otázku.
V cene 154 eur viazané na termín sú zahrnuté dve dospelé osoby a
s 9 ročným dieťaťom je cena od 220 eur.
Pekný deň.
Daniel Majerník
Chcem sa spytat termin 16.9–18.9 mate volno lebo na bookingu maju
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Daniel,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď, ak si potrebujete preveriť
urgentne termín môžete sa obrátiť priamo na hotel e-mailom na: rezerwacja@crystal-mountain.pl
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Daniel Majerník
Chcem sa spytat termin 16.9–18.9 mate volno lebo na bookingu maju
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Daniel,
ďakujeme za Vašu otázku.
Voľné termíny pre zľavnené izby si viete pozrieť priamo v online
kalendári na pravej časti.
Dobrý deň, chcem sa spýtať, aké sú aktuálne opatrenia ohľadom covidu? Potrebné očkovanie resp. testovanie? Stačí antigénový test? A ako je to s deťmi do 12 rokov? Potrebujú test? Ďakujem
Dobrý deň, pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Aktuálne obmedzenia nájdete na https://www.zlavomat.sk/magazin/1046-sprievodca-dovolenkou-v-zahranici .
Avšak doporučujeme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa služby v zmysle platných protipandemických opatrení.
Kontakt:
rezerwacja@crystal-mountain.pl
+48 33 443 48 00
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.