Otvorené vouchery: rezervácie a overenie dostupných kapacít vopred mailom recepcia@mytohotel.sk alebo telefonicky +421 911 747 774
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu, pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Poprosím info ohľadne stravovania a wellnesu od 1.1.2022 nakoľko číslo
je stále nedostupné a na email nereagujú. Chcel by som si zakúpiť aj
voucher
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Peter ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: www.mytohotel.sk recepcia@mytohotel.sk
+421 911 747 774
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Ľuba Birošová
Dobrý deň, máme zakúpený voucher bez termínu, chcela som si dohodnúť
termín telefonicky, poprípade poinformovať sa o ďalších záležitostiach,
súvisiacich s koronou, ale na Vami uvedenom telefónnom čísle je
záznamník. Ako máme postupovať?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Ľuba,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, skúste opätovne zavolať na prevádzku alebo im zašlite email na
tieto kontaktné údaje: recepcia@mytohotel.sk
+421 911 747 774
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme príjemný deň
Katka
Dobrý deň,
máte v rámci wellnesu aj možnosť zaplatiť si massage?
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Poprosím info ohľadne stravovania a wellnesu od 1.1.2022 nakoľko číslo je stále nedostupné a na email nereagujú. Chcel by som si zakúpiť aj voucher
Dobrý deň pán Peter ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: www.mytohotel.sk
recepcia@mytohotel.sk
+421 911 747 774
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.