Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorené vouchery: Rezervácia: rezerváciu je nutné urobiť ešte pred zakúpením voucheru e‑mailom na: hotel@vadas.sk.
Čo najskôr po rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Na izbu je možné si bezplatne objednať vopred detskú postieľku, detský šamlík, detskú vaničku, v reštaurácii máte k dispozícii detskú stoličku (do vyčerpania zásob)
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobry den ako je to s ubytovanim pocas tohto obrobia musime byt
zaockovani??
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Nikola,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 367 560 101 alebo
emailovej adrese: hotel@vadas.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dalibor Benčik
Dobrý deň, ako je to s parkovaním?
Wellness Hotel Thermal***
Dobrý deň prajem, parkovanie je možné pred hotelom na nestráženom
parkovisku , alebo za 10eur/noc /auto na stráženom parkovisku.
Zuzana Móroczová
Dobry den, chcela by som sa opytat, ze preco sa neda s kartou platit za
rezervaciu?
Wellness Hotel Thermal***
Dobrý deň prajem, ohľadne vzniknutého problému treba kontaktovať
prevádzkovateľa portálu.
Ernest Vesely
cena na6 dni pe 2 osoby penzisti
Wellness Hotel Thermal***
Dobrý deň prajem,
zľavu pre seniorov neponúkame, ceny sú stanovené na 149 eur s raňajkami
199eur s polpenziou pre 2 dospelé osoby na 2 noci. V prípade predĺženia
pobytu o jednu noc 37 eur/os. s raňajkami 49eur/os s polpenziou. Pekný
deň prajem
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den ako je to s ubytovanim pocas tohto obrobia musime byt zaockovani??
Dobrý deň pani Nikola,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 367 560 101 alebo emailovej adrese: hotel@vadas.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.