Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Úplne nový 4* hotel vo Vršatskom podhradí: wellness pobyt s polpenziou
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: Rezervácie a overenie dostupných kapacít po zakúpení voucheru e‑mailom na recepcia@hoteljason.sk
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- Recepciu treba vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- ZVÝHODNENÉ PODMIENKY PRE DETI: deti do 6 rokov (5,9 r.) ubytovanie bez nároku na lôžko a stravu ZDARMA.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den máte volné ešte od 21.1 do 23.1 na 2+1(7ročná)s polpenziou a je možné aj dokupit obed priamo u vás v Hoteli dakujem
Dobrý deň, prosíme kontaktovať nás priamo na email recepcia@hoteljason.sk Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý deň, máte k dispozícií detskú postieľku? Ak áno, je za príplatok?
Dobrý deň, detskú postieľku zapožičiavame na vyžiadanie zdarma.
S pozdravom recepcia Hotel Jasoň****
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať či je teraz cez Silvester aj wellness. Ďakujem
Dobrý deň pani Lívia, súčasťou Silvestrovského pobytu je aj možnosť neobmedzeného vstupu do wellness v hoteli, rovnako ako aj večerné kúpanie pri sviečkach. Tešíme sa na Vašu návštevu.
Dobrý deň, wellness centrum môžeme využiť v deň nástupu na pobyt a
aj v deň odchodu?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň,
samozrejme wellness centrum je Vám k dispozícii v deň nástupu, avšak
v deň odchodu je možné využiť len bazén na plávanie do check-outu,
ktorý je do 10:00.
V prípade záujmu, môžete wellness ešte využiť v deň odchodu za
poplatok.
S pozdravom recepcia Hotel Jasoň****
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať aké sú otváracie hodiny do wellness? Ďakujem za odpoveď
Dobrý večer,
ubytovaní hostia môžu wellness centrum využívať v čase od 10:00 do
21:00, pričom bazén na plávanie môžu využívať už od 6:00.
S pozdravom
recepcia
Hotel Jasoň****
Dobry den ,chceli by sme prist v decembri s priatelom na 2-dnovy wellnes.Budete mat otvorene? Ake su podmienky co sa tyka covid opatreni? Co sa tyka wellnesu bude mat neobmedzeny vstup? Dakujem
Dobrý deň, prosíme kontaktovať nás priamo na email recepcia@hoteljason.sk
Ďakujeme za pochopenie
Dobry den chcel by som sa rezervovat termin od 10.12.do 12.10 .2021 ale nedelu.mi uź nepustil nedá sa to nijak vybavit dakujem
Dobry den
Prosim poslite nam tuto poziadavku na mail recepcia@hoteljason.sk
a najneskor v pondelok vam zareagujeme.
Sme tento tyzden v rezime sanitarny tyzden a opat sme pre nasich klientov od
pondelka.
Dakujeme za pochopenia
Dobrý deň, sme 2 dospelí a 2 deti (10,13). Aká je možnosť ubytovania? Ďakujem
Dobrý deň,
takéto izby na Zľavomate neponúkame. Prosíme kontaktovať nás na email: recepcia@hoteljason.sk
S pozdravom, tím Hotela Jasoň****
Dobrý deň prajem, chcela by som sa opýtať či majú izby dve osobitné lôžka, alebo je to myslené ako jedna dvojlôžková posteľ? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň,
náš hotel disponuje aj manželskými aj oddelenými lôžkami.
S pozdravom, tím Hotela Jasoň****
Dobrý deň.
Chcela by som sa spýtať, že či je voľna jedna izba v termíne od
19–21.11.2021 alebo další víkend od 26–28.11.2021
Veľmi pekne ďakujem.
Dobrý deň, áno v tomto termíne máme ešte voľné ubytovacie
kapacity.
S pozdravom, tím Hotela Jasoň****
Dobrý deň,chcem sa spýtať či by ste mali na víkend od 12.11 do
14.11 viac voľných dvôjlôžkových izieb,chceli by sme prísť viacerí
:)
Ďakujem
Dobrý deň, ohľadom voľných kapacít nás prosím kontaktuje priamo na
email: recepcia@hoteljason.sk
S pozdravom, tím Hotela Jasoň****
Dobrý deň prajem, chcem sa spýtať v akej farbe (covid situácia)je
momentálne okres v ktorom sa nachádza váš hotel.
Mali by sme záujem o ubytovanie budúci týždeň
Dobrý deň, aktuálne sme v červenej farbe a hotel funguje v režime
OTP.
S pozdravom, recepcia Hotel Jasoň****
Dobrý deň,chcem sa informovať ohľadom covid situácie vo vašom
okrese.
Chceli by sme sa u vás ubytovať od 12.11 do 14.11 2 dospelí,na tento
termín máme zaplatený pobyt inde ale žiaľ to ubytovanie je v okrese ktorý
je od budúce týždna v čiernej farbe a myslím že za 1 týždeň sa to
nestihne zlepšiť aby sme mohli nastúpiť na pobyt tam.
Ďakujem
Dobrý deň pani Olívia, v tomto termíne máme voľné ešte posledné
izby. Aktuálne fungujeme v režime OTP a všetky naše služby sú ubytovaným
hosťom poskytované bez obmedzení.
S pozdravom, recepcia Hotel Jasoň****
Dobry večer,prosim vas zaujimalo by ma aku teplotu vody ma bazen,dakujem za odpoveď😁
Dobrý deň pani Elena,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Plavecký bazén má teplotu vody 28 stupňov.
Pekný deň.
Dobry deň, mate iba dvojposteľové izby? Ďakujem za odpoveď a prajem pekný deň
Dobrý deň, ďakujeme za otázku. Hotel disponuje už aj trojlôžkovými
izbami a apartmánom, ktorý bude čoskoro dokončený k spokojnosti našich
klientov. Ďalšie otázky k rezervácii poprosíme smerovať priamo na email
recepcia@hoteljason.sk
S pozdravom, recepcia Hotel Jasoň****
Dobry den, chcel by som si rezervovat 1 izbi na termin 6.7. novembra s polpenziou . Mae este nejaku izbu volnu? Dakujem
Dobrý deň, v termíne od 01.11. – 07.11.2021 u nás v hoteli prebieha plánovaná prerábka. Ubytovanie je možné od 07.11.2021. V prípade ďalších otázok nás prosím kontaktuje priamo na email: recepcia@hoteljason.sk
Dobry den, rada by som vedela ci by v tomto termine od 18.11 do 21.11.2021 by ste nemali volne tri izby dvojpostelove. DAKUJEM
Dobrý deň, áno v tomto termíne máme ešte voľné 3 izby. Ďalšie
otázky poprosíme smerovať priamo na email recepcia@hoteljason.sk
S pozdravom,
recepcia
Hotel Jasoň****
Dobrý deň, bolo by možné sa u Vás v hoteli samozrejme za nejaký príplatok ubytovať aj so psom? Ma zabezpečenú prenosnú klietku v ktorej je zvyknutý odpočívať bez hluku a ničenia vecí. Máte krásnu lokáciu a radi by sme to prepojili s turistikou a oddychom. Ďakujem za odpoved
Dobrý deň, je nám to ľúto, no ubytovanie so psíkom u nás nie je
momentálne možné. Zisťujeme záujem a do budúcna možno vyhradíme izby pre
ubytovanie so psíkom.
Recepcia
Hotel Jasoň****
Chceli by sme si rezervovat dva vorchery na termin 18.10 –21.10.2021 bude dve uzby volne v tomto termine
Dobrý deň, máte na mysli asi termín na November? V termíne 18.11. – 21.11.2021 máme voľné dve izby.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcela by som sa spýtať či by sa k darčekovej poukažke dala aj doobjednať masáž😊 Ďakujem
Dobrý deň, doobjednať masáž nie je žiadny problém. :)
S pozdravom recepcia Hotel Jasoň****