Otvorené vouchery: pred zakúpením voucheru prosíme preveriť dostupnosť ubytovania na tel. čísle +421 37 6511194. Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom na penzionzoborska@gmail.com .
Pri rezervácii je nutné nahlásiť číslo voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
dobry den prajem, v pripade obmedzeni bude fungovat wellness privatne alebo
bude zruseny? dakujem pekne
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Barbora,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nám do Zľavomatu sa dovoláte na tel.číslo:
+421 232 177 321 každý pracovný deň od 8:00 do 18:00, alebo nám
kedykoľvek napíšte na e-mailovú adresu: podpora@zlavomat.sk
Pokiaľ máte záujem sa spojiť priamo s hotelom, odporúčame Vám sa
obrátiť na nich na tel.čísle: +421 376 511 194
Prajeme Vám pekný deň.
Milan
Dobrý večer,
v prípade zrušenia pobytu kvôli COVID opatreniam vracia sa úhrada?
ďakujem za odpoveď,
Milan
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Milan ,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Prosím, pre otázku ohľadom Vášho voucheru nás kontaktujte na: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme pekne, Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den prajem, v pripade obmedzeni bude fungovat wellness privatne alebo bude zruseny? dakujem pekne
Dobrý deň pani Barbora,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nám do Zľavomatu sa dovoláte na tel.číslo: +421 232 177 321 každý pracovný deň od 8:00 do 18:00, alebo nám kedykoľvek napíšte na e-mailovú adresu: podpora@zlavomat.sk Pokiaľ máte záujem sa spojiť priamo s hotelom, odporúčame Vám sa obrátiť na nich na tel.čísle: +421 376 511 194
Prajeme Vám pekný deň.