Netermínový voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš podpora@zlavomat.sk.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň. Ako mám zistiť dostupnosť, písala som mail a nemám
odpoveď. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Renáta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pokiaľ ste si ešte voucher nezakúpili, termín pobytu si viete overiť a
zarezervovať online, priamo na našej stránke pred zakúpením. Ak už máte
voucher zakúpený, termín je možné rezervovať aj online vo Vašom profile
na našej stránke v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie alebo
telefonicky na: +36–46/799–200, +36–70/342–7443.
Prajeme Vám pekný deň.
ivana Mlynarikova
prosim vas hovori personal hotela nemcinou ,polsčinou alebo slovencinou?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Komunikácia prebieha v maďarskom alebo anglickom jazyku.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
jana Marhula
Je možné tam dať prelink na tie jaskynné kúpele, aby sme si vedeli
pozrieť za koľko je do nich doplatok /vstup? To je totiž potrebné zaplatiť
osobitne
Už skoro vo všetkých saunách je zakázané nosiť plavky. Plavky sú
vyrobené zo syntetických materiálov a nad 50 °C vylučujú rakovinotvorné
látky, ktoré ohrozujú nie len toho kto ich má na sebe ale aj ostatných.
Prečo v tejto reklame sú zobrazené ľudia v plavkách sediacich v potiarni
sauny ? Zlá reklama
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Jedná sa len o ilustračnú foto.
Za pochopenie ďakujeme a prajem pekný deň.
Milan
Môže by ubytovaný v hotely v maďarsku aj neočkovaný?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
aktuálne opatrenia aj v rámci susedných krajín nájdete na tomto linku: https://korona.gov.sk/
Pekný deň.
Peter Maslen.
Dobrý deň. Môžu ísť aj nezaockovany? Ďakujem za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
potvrdenie o bez infekčnosti sa vyžaduje pri príchode podľa platného
vládneho nariadenia.
Všetky potrebné informácie o aktuálnych opatreniach, aj pri ceste do
zahraničia nájdete na tomto linku: https://korona.gov.sk/
Pekný deň.
Sýkorová
JE na izbe TV, majú tam satelitnú televíziu so slovenskými alebo
českými programami?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Sýkorová,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na izbe sa nachádza TV, avšak pre bližšie informácie o staniciach Vám
odporúčame sa obrátiť priamo na hotel.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Ako mám zistiť dostupnosť, písala som mail a nemám odpoveď. Ďakujem
Dobrý deň pani Renáta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pokiaľ ste si ešte voucher nezakúpili, termín pobytu si viete overiť a zarezervovať online, priamo na našej stránke pred zakúpením. Ak už máte voucher zakúpený, termín je možné rezervovať aj online vo Vašom profile na našej stránke v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie alebo telefonicky na: +36–46/799–200, +36–70/342–7443.
Prajeme Vám pekný deň.