Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 52 789 5622 alebo e‑mailom na recepcia@hotelmontfort.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu, pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, v akom režime sa dá u vás ubytovať? Potrebujeme negatívny
test? Ďakujem za odpoveď.
Hotel Montfort
Dobrý deň,
Aktuálne fungujeme v režime Základ.
Recepcia Hotel Montfort
Jana Bystrianska
Dobrý večer, v termíne 7.3.-9.3. by sme mali záujem o pobyt 2 dospeli
+ 2 deti (8+10 rokov). Našlo by sa niečo pre nás?
Hotel Montfort
Dobrý deň,
Daný termín je k dispozícií na ubytovanie .
recepcia Hotela Montfort
Tina
Dobrý deň, mame ročne dieťatko. Máte k dispozícii do izieb
postieľku?
Hotel Montfort
Dobrý večer ,
samozrejme mame k dispozícii postieľky.
recepcia hotel Montfort
ROMAN
Dobrý deň.mal by som záujem pobyt 24–27/02.
2 dospeli+2 deti 13r.a 14rokov.dospeli OP+deti 1 ma dve dávky druhé
1 davka+prekonaný. Poprosím apartmán alebo dve pevné lôžka. Koľko by to
stálo? ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu a za záujem o naše služby.
Žiaľ v tomto termíne nie sú dostupné izby.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
Hotel Montfort
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu správu a za záujem o naše služby. Žiaľ
v tomto termíne nie sú dostupné izby. Ďakujeme za pochopenie a prajeme
pekný deň.
Roman
Dobry večer.mal by som zaujem o pobyt od 24–27/02.
2 dospeli+2 deti 13r. a 14rokov.my dospeli sme OP+ a deti:jedno ma
2 očkovania a druhe 1 očkovanie+prekonany,dufam že je to ok.poprosim
vypocitat cenu.Ďakujem…Roman
Hotel Montfort
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu správu a za záujem o naše služby. Žiaľ
v tomto termíne nie sú dostupné izby. Ďakujeme za pochopenie a prajeme
pekný deň.
Ivana
Dobrý deň, chcela by som sa informovať, či máte blízko hotela menší
svah. Vopred ďakujem za odpoveď.
Dobry den. Mali by sme zaujem o pobyt u Vas. Sme 3 x zaockovani, len nas
zaujima, ci je otvorene wellness bez obmedzenia a ci polpenzia je podavana
formou bufetu v jedalni alebo sa podava strava na izby. Dakujem pekne za
odpoved.
Hotel Montfort
Dobrý deň ,
pre ubytovaných hosti všetky služby sú k dispozícii , wellness je
neobmedzený , polpenzia je podávaná formou bufetov v reštaurácii .
recepcia hotela Montfort
Samuel
Dobrý deň pre nezaockovanych pre pobyt je postačujúci negatívny test ?
Ďakujem
Hotel Montfort
Dobrý deň,
Nakoľko hotel momentálne funguje v OP+ , nie je možne sa ubytovať bez
platného covid pasu / potvrdenia o prekonaní.
recepcia hotela Montfort
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, v akom režime sa dá u vás ubytovať? Potrebujeme negatívny test? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň,
Aktuálne fungujeme v režime Základ.
Recepcia Hotel Montfort