Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Do 2 hodín od prijatia voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑maili info@zanzo.cz a uveďte:
mená a priezviská všetkých cestujúcich osôb
dátumy narodenia všetkých cestujúcich osôb
kódy všetkých voucherov
Dobré vedieť: Cestovné poistenie bude dohodnuté v základnej tarify Zanzo
prečítajte si tabuľku taríf a poistných súm od UNIQA poisťovne
odporúčame vám doobjednanie poistenia storna zájazdu pozri tabuľku taríf, v prípade záujmu uveďte do e‑mailu vybranú tarifu a CK Zanzo vám pošle pokyny na doplatenie poistenia storna
CK Zanzo vám potom obratom na e‑mail pošle asistenčné kartičky do zahraničia, tabuľku taríf, informačný list, všeobecné poistné podmienky UNIQA a informácie o spracovaní osobných údajov GDPR.
Pri nesplnení vyššie uvedených podmienok voucher aj cestovné poistenie prepadá.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná len zmena rezervácie, a to najneskôr 31 dní vopred. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz a po dohode s CK Zanzo.
Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznicke oddelenie CK Zanzo od Slevomatu emailom na info@zanzo.cz alebo telefonicky +420 222 703 625.
mozem sa spytat ci je dana cena 166eur za ponuku Zimná dovolenka v nových
apartmánoch v Korutánsku pre 2 osoby spravna? 7 noci, termin od 26.12. do
2.1. Dakujem za odpoved.
CK Zanzo - online
Dobrý den, Barboro, děkuji Vám za dotaz. Ověřoval jsem kapacity hotelu a
jedná se o chybně zadanou cenu v našem systému. Omlouvám se a cena je
již znovu obnovena. Děkuji za pochopení Hezký den za CK Zanzo | Standa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
mozem sa spytat ci je dana cena 166eur za ponuku Zimná dovolenka v nových apartmánoch v Korutánsku pre 2 osoby spravna? 7 noci, termin od 26.12. do 2.1. Dakujem za odpoved.
Dobrý den, Barboro, děkuji Vám za dotaz. Ověřoval jsem kapacity hotelu a jedná se o chybně zadanou cenu v našem systému. Omlouvám se a cena je již znovu obnovena. Děkuji za pochopení Hezký den za CK Zanzo | Standa.