Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Otvorený voucher: Platí pre zákazníkov, ktorí si zakúpili otvorený voucher v dátume do 31. 12. 2021. Pre vytvorenie rezervácie je potrebné kontaktovať zákaznícku podporu emailom na podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle +421 232 117 321.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Pri pobyte s viac ako 1 dieťaťom do 4 rokov je potrebné zakúpiť si apartmán Family alebo Family Mountain View - pri pobyte v apartmáne Family alebo Family Mountain View je možné ubytovať až 3 deti ZDARMA - 2 deti do 16 rokov na prístelke (so službami) a 1 dieťa do 4 rokov na lôžku s rodičmi (so službami) - počet a vek detí uveďte do poznámky
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den, akym sposobom je mozne si vybrat izbu Premium? dakujem,
Veronika
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku.
Typ izby si vyberáte už priamo pri objednávke pobytu hneď za krokom výber
termínu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na emaile podpora@zlavomat.sk.
Želáme pekný deň.
Matus
Je možné v hoteli využiť masáž tela ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Matúš,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pripájame odkaz, na ktorom nájdete informácie ohľadom poskytovania SPA &
Wellness služieb v hoteli.
Dobry den chcela som sa spytat ci je na hoteli biliard.dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 18 532 55 55 alebo
navštíviť ich internetovú stránku: www.radissonblu.com/en/hotel-zakopane.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Miriam
Dobrý deň chcem sa opýtať od kedy je check in v hoteli a check out.
Ďakujem
Radisson Blu Hotel & Residences *****
Dear Miriam,
I would like to kindly inform you that check in is at 3:00 p.m and check out is
at 12 am,
Best wishes
Bożena
Katarína
Dobrý deň , vo odporúčate navštíviť v okolí vášho hotela ??
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na stránke máme zverejnené napríklad: ulica Krupówki, Dom hore nohami, vrch
Kasprowy, termálne kúpele Chochołowskie Termy a tradičné trhy. Bližšie
informácie môžete nájsť aj na ich internetovej stránke: www.radissonblu.com/en/hotel-zakopane
.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Klarisa wiecková
Dobrý deň dieťa ktoré má 1 rok to má zadarmo áno pri objednávke
nemusím zadávať?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Klarisa,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Dieťa je potrebné zadať do objednávky, ale bude zadarmo.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Daniela Belanová
je mozny pobyt so psikom je bytovy pes dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Daniela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Domáce zvieratá sú povolené za príplatok 50PLN/noc, ktorý sa hradí priamo
v hoteli. Prosím, do poznámky pri objednávke však uveďte, že prídete aj
so psíkom.
Prajeme Vám pekný deň.
David
Su na izbe zupany? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, David,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Župan a papuče sú k dispozícií na vyžiadanie priamo v hoteli.
Prajeme Vám pekný deň.
Maroš Varga
Dobrý večer, chcel by som sa spýtať,že či izba Family má balkón.
Vopred ďakujem za odpoveď.
Eva Haladejová
Dobrý deň. V košíku sa mi nedajú pridať obidve deti. Nakoľko jedno ma
9 a druhe 15.Ako treba doplatiť. S pozdravom. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v danej ponuke nie je možné mať dve prístelky na jednej izbe, a
preto nie je možné ubytovať dve deti nad 3 roky s dvoma dospelými
osobami.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Veronika
Dobry den, v texte sa pise ze az 3 deti maju pobyt zdarma. Neudavam teda
pri objednavke deti? Ako nahle zadam dieta pripocita mi to sumu. Ak nie kde
zadam ze potrebujeme pristelku a stravu pre dieta? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak si prajete využiť túto ponuku pre 3 deti zdarma, stačí ak zadáte iba
počet dospelých osôb a vyberiete si izbu „family“ alebo „family
s výhľadom“. Počet a vek detí uvediete do poznámky pri objednávke.
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana
Dobry den, zmestia sa na pristelku 2 deti:4 a 5 rocne? Vdaka
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, akym sposobom je mozne si vybrat izbu Premium? dakujem, Veronika
Dobrý deň, pani Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku.
Typ izby si vyberáte už priamo pri objednávke pobytu hneď za krokom výber termínu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na emaile podpora@zlavomat.sk.
Želáme pekný deň.