Otvorený voucher: po preverení dostupného termínu je potrebná rezervácia po zakúpení voucheru na tel. č. +421/435 394 102 alebo +421/435 324 946 alebo prostredníctvom e‑mailu na info@hotelgobor.sk.
Pri rezervácii nahláste číslo vášho kupónu, meno a vybraný termín.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu, pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Dobrý deň.Prosim vás chcem sa opýtať na možnosť ak by to išlo
prispôsobiť.Chodim do Vitanovej ale som sám.Či by nebola možnosť pri
zakúpení pobytu na dve noci pre dvoch preklopit do možnosti štyri noci pre
jedného.Ďakujem za odpoveď.
Hotel Gobor*** Vitanová
Dobrý deň, cena pobytu pre jednu osobu nie je polovica z ceny pre dve
osoby. Pre kalkuláciu ceny pobytu pre jednu osobu nás prosím kontaktujte
priamo na info@hotelgobor.sk.
S pozdravom, recepcia.
Alica
Dobrý deň , chcem si uplatniť rekreačný poukaz na karte Callio.
Je takáto možnosť zaplatiť pobyt. Ďakujem
Hotel Gobor*** Vitanová
Dobrý deň,
bohužiaľ takúto možnosť nepodporujeme.
S pozdravom,
recepcia.
Mato
Dobry deň máte vnutry aj bazén pre dospelých ?
Hotel Gobor*** Vitanová
Dobrý deň,
v našom hoteli sa bazén pre dospelých nenachádza.
S pozdravom, recepcia.
Amand Palenčìk
Dobrý deň, chcem sa spýtať ako to máte s domácimi zvieratkami. Máme
malého yorkshira len ho nemáme kde nehať tak musíme hľadať ubytovanie aj
sním.
ďakujem s pozdravom
Palenčík
Hotel Gobor*** Vitanová
Dobrý deň,
bohužiaľ domáce zvieratká v našom zariadení povolené nie sú.
S pozdravom,
recepcia.
Jan
Dobrý deň púšťate len OP alebo aj ostatných mal by som záujem
3 dospelí a 1 dieta
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Ján ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: www.hotelgobor.sk info@hotelgobor.sk
+421 435 394 102
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Hanka
A keby sme chceli izbu s balkonom tak je tam nejaky priplatok? Ak mame
balkon da sa aj fajcit tam, ci treba chodit mimo hotela?
Hotel Gobor*** Vitanová
Dobrý deň Hanka,
izby s balkónom sú bez príplatku. V prípade záujmu o rezerváciu izby
s balkónom si ju z kapacitných dôvodov treba vopred vyžiadať.
Pre viac otázok nás prosím kontaktujte na telefónnom čísle 043/53
94 102.
S pozdravom, Recepcia
Hanka
Dobrý deň, prosím Vás dokedy sa podávajú večere? Keby sme chceli
v Zuberci absolvovať nočné lyžovanie, že či by sme stihli večeru.
Ďakujem
Hanka
Hotel Gobor*** Vitanová
Dobrý deň Hanka,
večere sa podávajú od 18:00 – 20:00 hodiny.
S pozdravom, Recepcia
Eliška
Dobry den.
Poskytujete v pripade potreby aj bezlepkovu stravu?
Hotel Gobor*** Vitanová
Dobrý deň prajem, áno poskytujeme aj bezlepkovú stravu, ktorú je
potrebné nahlásiť pred nástupom na pobyt.
Pekný deň prajem. S pozdravom, Recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, dá sa u vás uplatniť rekreačný poukaz?
Dobrý deň,
áno, rekreačný poukaz sa uplatniť dá.
S pozdravom,
recepcia.