Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421915901444 alebo e‑mailom na bekes@penzionkamzik.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý večer, chcem sa opýtať či sa platí na mieste alebo rovno
z karty😌
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Timea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri kúpe voucheru cez našu stránku platíte online platobnou kartou alebo
bankovým prevodom.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Mária
Dobrý deň, prosím vás čo je zahrnuté v cene večere?
Ďakujem za odpoveď.
KAMZÍK RESORT**
Dobrý deň
V cene večere je polievka + výber z dvoch menu. Taktiež je možnosť
stravovania Á la carte- čiže výber z jedálneho lístka podľa
cenníka.
S pozdravom
Martina
Dobry den. Keby som mala pobyt 4 dni a 3 noci. Kolko vstupom do Wellnes je
na tento pobyt?
Dakujem
KAMZÍK RESORT**
Dobrý večer.
V ponuke je zatiaľ jeden hodinový privátny vstup.
S pozdravom Bekešová
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, chcem sa opýtať či sa platí na mieste alebo rovno z karty😌
Dobrý deň pani Timea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri kúpe voucheru cez našu stránku platíte online platobnou kartou alebo bankovým prevodom.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.