Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 661 444 257 alebo e‑mailom na adrese: rezerwacja@tatraglamp.pl (poľsky alebo anglicky)
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu. (z dôvodu veľkého záujmu odporúčame vytvoriť si rezerváciu minimálne 6 mesiacov vopred)
Nie je možné garantovať dostupnosť termínov ani poskytnúť kompenzáciu.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň.
Môžem si do kupoly zobrať psíka? Je to malý yorkshire, psík, ktorý
nepúšťa chlpy.
Ďakujem.
A je možné s ním ísť aj do blízkeho termálneho kúpaliska?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Marek,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V Tatra Glamp, žiaľ, domáce zvieratá nie sú povolené. Prosím, pre
bližšie informácie ohľadom vstupu na termálne kúpalisko Vám odporúčame
navštíviť internetovú stránku kúpaliska alebo sa obrátiť na prevádzku
hotela emailom: rezerwacja@tatraglamp.pl
alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.tatraglamp.pl.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.
Môžem si do kupoly zobrať psíka? Je to malý yorkshire, psík, ktorý nepúšťa chlpy.
Ďakujem.
A je možné s ním ísť aj do blízkeho termálneho kúpaliska?
Dobrý deň pán Marek,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V Tatra Glamp, žiaľ, domáce zvieratá nie sú povolené. Prosím, pre bližšie informácie ohľadom vstupu na termálne kúpalisko Vám odporúčame navštíviť internetovú stránku kúpaliska alebo sa obrátiť na prevádzku hotela emailom: rezerwacja@tatraglamp.pl alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.tatraglamp.pl.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.