Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 903 851 374 alebo e‑mailom na info@penzionkamzik.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Check-in: od 15:00
Check-out: do 10:00
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
je potrebné si najprv vybrať variant a kliknúť na nákup a zadať počet
osôb a počet noci a Vám to vypočíta.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Rudolf Letko
Dobrý deň,môžem si uplatniť rekreačný príspevok na pobyt?
Penzión Kamzík***
Dobrý deň,
áno, môžte si uplatniť. Je potrebné zaškrtnúť túto možnosť pri
objednávke pobytu a vyplniť formulár.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Jan
Zdravím… Mame záujem od 23.6 do 26.6 2022 tri noci pre 3 páry
3 izby… Alebo termín kedy by bolo volne…
Penzión Kamzík***
Dobrý deň,
áno, tento termín je voľný. Voľné termíny sú vypísané v kalendári
pri online rezervácii.
Ďakujeme.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Ing. Lukáš Vdovjak
Alena Pavlovičová
Dobrý deň. Chcem rezervovať pobyt pre 2 dospelých a 2 deti v termíne
3.3–5.3… Sú prosím na tento dátum k dispozícii 2 prístelky?
Ďakujem
Penzión Kamzík***
Zdravím,
áno, budete mať nachystanú izbu pre 4 osoby.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Alena Pavlovičová
Dobrý deň. Prosím o info .Ak kúpim vosher pre 4 osoby , 2 dospelí
plus 2 deti 8r a 5r, obe deti budú mať prístelku? Pri zadávaní objednávky
mi ukazuje pri mladšej 5 ročnej že dieťa zadarmo s nárokom na stravu aj
lôžko čiže má nárok aj ona na prístelku?ďakujem
Penzión Kamzík***
Dobrý deň, áno, obe deti by mali prístelku aj stravu.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Biba Valašková
Dobrý večer, dá sa aj v tomto čase od 2.1.objednať u vás pobyt.?
Ďakujem
Penzión Kamzík***
Dobrý deň,
áno, dá sa objednať pobyt aj od 2.1.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Nevidim cenu na 3 noci
Dobrý deň,
je potrebné si najprv vybrať variant a kliknúť na nákup a zadať počet osôb a počet noci a Vám to vypočíta.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak