Otvorený voucher: Po zakúpení voucheru je potrebné rezervovať si pobyt e‑mailom na: booking@spapiestany.sk s uvedením kódu voucheru, dátumom nástupu na pobyt a s kontaktnými údajmi (meno, priezvisko, tel. číslo).
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Doplatky za Kúpeľné pobyty pre dieťa pri ubytovaní 1 dospelá osoba + 1 dieťa
Dieťa do 3,99 r. hotelové ubytovanie bez nároku na lôžko ZDARMA.
Dieťa od 4 do 11,99 r. - hotelové ubytovanie s polpenziou na izbe s rodičom: 45 €/dieťa/noc - izba v krídle Esplanade.
Dieťa od12 do 17,99 r. - hotelové ubytovanie s polpenziou na izbe s rodičom: 75€/dieťa/noc - izba v krídle Esplanade.
Dieťaťu do 17,99 r. bude poskytnutá liečebná starostlivosť na základe predchádzajúceho súhlasu kúpeľného lekára a len v sprievode dospelej osoby (rovnaké pohlavie).
V izbách Premium ani Komfort nie je možnosť prístelky - zakúpenie doplatku pre dieťa je teda možné iba k jednoosobovým variantom.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň.Chcem sa opýtať,ak by sme zakúpili voucher s pobytom na celý
týždeň pre jednu osobu,taktiež bude len jedna procedúra v cene alebo jedna
procedúra na každý deň?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Roman,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na jeden celý pobyt pripadá jedna procedúra.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.Chcem sa opýtať,ak by sme zakúpili voucher s pobytom na celý týždeň pre jednu osobu,taktiež bude len jedna procedúra v cene alebo jedna procedúra na každý deň?
Dobrý deň pán Roman,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na jeden celý pobyt pripadá jedna procedúra.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.