Otvorený voucher: po zakúpení voucheru je nutné vytvoriť rezerváciu telefonicky na tel. č. +421 43 5393 781 alebo +421 43 5321 701 alebo e‑mailom na oravskyhaj@oravskyhaj.sk.
Pri rezervácii je potrebné zadať kód voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Cena za deti a ďalšia osoba na izbe sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky. Cena za dieťa a ďalšiu osobu je vrátane celodenného skipasu a polpenzie.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry deň, je stravovanie priamo v Horskom Hoteli Brezovica, alebo sa dochadza ? Ďakujem za info.
Dobrý deň, pani Jana, ďakujeme za Vašu otázku.
Áno, priamo v hoteli. Polpenzia zahŕňa raňajky aj večeru, ktorú si budete môcť vybrať z menu ich vlastnej reštaurácie.
Prajeme krásny zvyšok dňa.