Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 910 533 935 alebo e‑mailom na recepcia@rysyhotel.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu, pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Dobrý deň chcem sa spýtať ci aj na jednu noc sa dá zarvzervovat?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Anna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, cez náš portál je možné zakúpiť si pobyt na najmenej 2 noci.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Pavlína Kupcova
Platbu mohu provest v českých korunach děkuji kupcova
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Pavlína ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Objednávku je možné zaplatiť 3 spôsobmi:
bankovým prevodom, priamym vkladom na účet alebo môžete uhradiť
objednávku platobnou kartou online.
Ak si zvolíte platbu bankovým prevodom, na Vašu e-mailovú adresu Vám prídu
údaje k zaplateniu – číslo účtu, suma a variabilný symbol. Následne
môžete objednávku uhradiť internet bankingom alebo priamym vkladom na
účet.
Pokiaľ si zvolíte platbu kartou online, automaticky budete presmerovaný do
platobnej brány, kde zadáte 16 miestne číslo Vaše platobnej karty, dátum
exspirácie a 3-miestne číslo zo zadnej strany Vašej karty. Peniaze sa v tej
chvíli stiahnu z Vašej karty, prevedú na Váš účet a voucher Vám
zašleme na Vašu e-mailovú adresu.
Pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcem sa spýtať ci aj na jednu noc sa dá zarvzervovat?
Dobrý deň, Anna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, cez náš portál je možné zakúpiť si pobyt na najmenej 2 noci.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.