Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 18 533 05 56 alebo na recepcja@kopieniec.pl.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Pekný deň,poprosím cenovú ponuku,v termíne od
18.07–23.07 2022,,jedná sa o 3 dospelí ,1 dieta ,10 rokov ,ďakujem
s pozdravom marek
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Marek,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Izby v tomto termíne ešte máme k dispozícii, avšak variant voucheru máme
len pre 2 osoby, príp. + prístelka (75€). Alebo potom kúpiť 2 vouchery =
budete mať 2 dvojlôžkové izby.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Martina
Witam, chcę zapytać, czy pobyt w Waszych hotelach jest możliwy dopiero od
3/2022? Dziękuję
Zlavomat.sk
Dear Martina,
Yes, reservation is possible from 3/2022.
Thank you!
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Pekný deň,poprosím cenovú ponuku,v termíne od 18.07–23.07 2022,,jedná sa o 3 dospelí ,1 dieta ,10 rokov ,ďakujem s pozdravom marek
Dobrý deň pán Marek,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Izby v tomto termíne ešte máme k dispozícii, avšak variant voucheru máme len pre 2 osoby, príp. + prístelka (75€). Alebo potom kúpiť 2 vouchery = budete mať 2 dvojlôžkové izby.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.