Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 911 700 933 alebo e‑mailom na info@kurhoteltivoli.com.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Upozornenie: check-in je medzi 14:00 – 15:00. Pri príchode v iný čas je nutné túto skutočnosť uviesť v objednávke (pri rezervácií).
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo izbu vyššieho štandardu (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Hotel neposkytuje vystavenie faktúry pre účely priznania príspevku na rekreáciu od zamestnávateľa.
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
dobrý deň, chceme ísť na pobyt s 12 ročným a 23 ročným synom, aké
sú prosím doplatky za ubytovanie s polpenziou ? Ešte tam máte uvedené,že
pobyt je vhodný pre osoby nad 18 rokov,ale mladší syn ešte toľko
nemá,prečo je to obmedzené vekom ?ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, cena sa Vám vypočíta automaticky po zadaní počtu osôb, termínu a
danej izby priamo na našej stránke pri variante ponuky, o ktorý máte
záujem.
Adult friendly hotel je koncepcia zameraná na dospelých, ktorého zámerom
je poskytovatnutia pobytu v pokojnejších podmienkach. Hotel neumožňuje
ubytovanť osoby mladšie ako 18 rokov.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Dominika
Dobrý deň, prosím Vás je na izbe chladnička ?
Kurhotel Tivoli
nie je , chladničku s pitím pre našich hostí máme na recepcii
Simona
Dobrý deň, cena pobytu je pre dve osoby?
Dakujem
Kurhotel Tivoli
ano 2osoby
Nikola
Dobrý deň, chcem sa spýtať, ak zaplatím cenu pobytu, dajú sa poprípade
peniaze vrátiť?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Nikola,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri kúpe otvoreného voucheru – bez termínu, máte nárok na vrátenie
peňazí do 14 dní od prijatia vouchera. Po 14 dňoch máte so súhlasom
hotela nárok na vrátenie peňazí vo forme kreditov na váš účet, kt. majú
platnosť 12 mesiacov.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Alica
Je možné spraviť neskorší check-in?
Kurhotel Tivoli
max do 21:00, musíte dopredu napísať požiadavku, servis večere
18:oo-19:3o
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý deň, chceme ísť na pobyt s 12 ročným a 23 ročným synom, aké sú prosím doplatky za ubytovanie s polpenziou ? Ešte tam máte uvedené,že pobyt je vhodný pre osoby nad 18 rokov,ale mladší syn ešte toľko nemá,prečo je to obmedzené vekom ?ďakujem
Dobrý deň, pani Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, cena sa Vám vypočíta automaticky po zadaní počtu osôb, termínu a danej izby priamo na našej stránke pri variante ponuky, o ktorý máte záujem.
Adult friendly hotel je koncepcia zameraná na dospelých, ktorého zámerom
je poskytovatnutia pobytu v pokojnejších podmienkach. Hotel neumožňuje ubytovanť osoby mladšie ako 18 rokov.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.