UPOZORNENIE: od 19. 1. 2022 je vstup do priestorov Hotel PARK**** umožnený osobám v režime OP+
V prípade, že sa ubytovaní hostia budú musieť preukázať negatívnym výsledkom testu AG / PCR TEST MUSÍ BYŤ PLATNÝ POČAS CELÉHO POBYTU. V PRÍPADE UBYTOVANIA NA VIAC NOCÍ, JE POTREBNÉ PO UPLYNUTÍ PLATNOSTI PRINIESŤ NOVÝ, NEGATÍVNY VÝSLEDOK TESTU
zaočkované osoby po 3 dávkach vakcíny – Antigénový / PCR test nie je potrebný
zaočkované osoby po 2 dávkach vakcíny je potrebné sa preukázať aj negatívnym výsledkom
- Antigénového testu nie staršieho ako 48hodín
- PCR testom nie starším ako 72 hodín
zaočkované osoby po 2 dávkach vakcíny, ktoré zároveň prekonali ochorenie COVID 19 pred nie viac ako 180 dňami je potrebné predložiť potvrdenie o ochorení COVID 19 Antigénový / PCR test nie je potrebný
osoby, ktoré prekonali ochorenie COVID 19 pred nie viac ako 180 dňami a nie sú zaočkované – je potrebné predložiť potvrdenie o ochorení COVID 19 a preukázať sa aj negatívnym výsledkom
- Antigénového testu nie staršieho ako 48hodín
- PCR testom nie starším ako 72 hodín
osoby ktoré majú kontraindikáciu očkovania – musia predložiť certifikát o výnimke z očkovania a je potrebné sa preukázať aj negatívnym výsledkom
- Antigénového testu nie staršieho ako 48hodín
- PCR testom nie starším ako 72 hodín
zaočkované osoby od 12 rokov a 3 mesiacov do 18 rokov a 2 mesiacov po 2 dávkach vakcíny – Antigénový / PCR test, tretia dávka nie sú potrebné
osoby od 6 – 12rokov a 2 mesiacov – je potrebné sa preukázať aj negatívnym výsledkom – Antigénového testu nie staršieho ako 48hodín alebo PCR testom nie starším ako 72 hodín
osoby do 6 rokov – Antigénový / PCR test nie je potrebný
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 918 913 012 alebo e‑mailom na recepcia@cityhotelpark.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.