Netermínový variant: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +36–23/919–100 alebo e‑mailom na info@szepiahotel.hu (anglicky alebo maďarsky).
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň,
Keď máme 2 deti vo veku 8rokov platí tá istá cena?
V ponuke pri druhom dieťati ukazuje možnosť len do 5 rokov.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Silvester,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Momentálne máme v ponuke len vouchery pre max 3 osoby s nárokom na
lôžko, medzi ktoré sa už rátajú aj deti nad 6 rokov. Vo vašom prípade
Vám odporúčame si kúpiť 2 vouchery.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Keď máme 2 deti vo veku 8rokov platí tá istá cena?
V ponuke pri druhom dieťati ukazuje možnosť len do 5 rokov.
Ďakujem
Dobrý deň pán Silvester,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Momentálne máme v ponuke len vouchery pre max 3 osoby s nárokom na lôžko, medzi ktoré sa už rátajú aj deti nad 6 rokov. Vo vašom prípade Vám odporúčame si kúpiť 2 vouchery.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.