Netermínovaný variant: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +36–30/200–9681 alebo e‑mailom na hotel@hotelbristol.hu (anglicky a maďarsky).
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den, chcel by som prist 2 dospele osoby + 2 deti
dieta 6rokov na pristelku a druhe dieta 3roky bez pristelky
termin 16–18.11.2022
Viete mi v tomto termine dat rezervaciu a poslat cenu, dakujem
Hotel Bristol Budapest
Vážený pán Jurík,
naše izby sú vhodné maximálne pre 2 osoby. V takom prípade budete
potrebovať ďalšiu rezerváciu. Pre túto sa môžete obrátiť priamo na
Zlavomat.
Vopred ďakujeme za pochopenie.
Our rooms suitable maximum for 2 person. In these case you will need another
reservation. For this one you can turn directly to the Zlavomat.
Thank you for the understanding in advance.
Best regards,
Front Desk Team
Veronika
Dá sa parkovať aj zadarmo v blízkosti hotela. Alebo je tam možnosť len
v podzemnom parkovisku.
Hotel Bristol Budapest
Dear Ms. Veronika,
Our hotel has got no garage, but we have an agreement with a hotel nearby. That
hotel is not operating but their garage is open. That is the Hotel Hungária and
their entrance is from the Munkás street. The parking costs 5000.- HUF per
night per car. It is important to know that the garage master is working from
6am to 10 pm, so cars can be moved during this period of time. After 10 pm the
car can park and stay but entering the garage is not possible. Should you need
any further assistance, please feel free to contact us.
Kind reagads,
Front Desk Team
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň , chcem sa opýtať nachadza sa na izbách Vaňa? Ďakujem
Dobrý deň, Pani Radka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +36 30 200 9681 , emailom na hotel@hotelbristol.hu alebo navštíviť ich internetovú stránku:bristol.accenthotels.com/en .
Prajeme Vám pekný deň.