Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Wellness pobyt v Nízkych Tatrách pre páry aj rodiny
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 911 747 774 alebo e‑mailom na recepcia@mytohotel.sk.
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Zapožičanie detskej postieľky 10€/pobyt
- Domáci maznáčikovia: 10€ / noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu, pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť
- alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Písala som viac krát email dostala som odpoveď po asi piatom a keď som odpísala už mi odpoveď neprišla, nedá sa dovolať a ani inak dohodnúť keď sa to náhodou podarí recepčná mi odpovedala že majú toho veľa aby som im poslala opäť email a zas bez odpovede.
Dobrý deň pani Adriana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, dajte nám o vašej skúsenosti vedieť na e-mailovú adresu: podpora@zlavomat.sk .
Ďakujeme za pochopenie, prajeme Vám pekný deň.
Do hotela sa neda dovolat… Ale pisu to tu viaceri.
Dobrý deň Vám prajeme,
Ďakujeme krásne za Váš dotaz.
V prípade, že sa neviete s našou recepciou spojiť telefonicky, prosíme
Vás, aby ste Vašu požiadavku v prípade možnosti zaslali mailikom. :)
Dobrý deň,
od pondelka volám do hotela, na vaše určené číslo, do včera bol asi mobil
vypnutý a od včera vyzváňal až kým ma nepreplo do odkazovky, tak som tam
nechala aj odkaz. Hotel zákaznikov ignoruje pretože neodpovedal ani na odkazy
, ani 2 e-maily, ktoré som od pondelka poslala. Prečo ZLAVOMAT na svojej
stránke ponúka hotel, ktorému predpokladám nezáleží na jeho
obsadení?
Dobrý deň,
ak máte problém sa skontaktovať s hotelom viac ako 3 dni, prosím
kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk, aby
sme Vám vedeli pomôcť.
Pekný deň.
Dobry vecer, do hotela sa neda dovolat ani na mail neodpovedaju. Je otvoreny, resp.je funkcny a bude v marci poskytovat komplet sluzby. Neviem, ci sa mozem spolahnut a zarezervovat si, kedze sa hned pozaduje 100perc ceny zaplatit. Dik za odpoved
Dobrý deň,
aktuálne je hotel v prevádzke. Skúste znova kontaktovať na: recepcia@mytohotel.sk,
alebo na tel.k.: +421 911 747 774
Pekný deň.
Dobrý deň,nachádza sa v hoteli,aj detský bazén?
Dobrý deň Vám prajeme,
Detským bazénom zatiaľ nedisponujeme.
V ponuke je relaxačný teplý bazén vo wellness.
Dobrý deň chcem sa spýtať ako je to s dieťaťom 10 ročným pokiaľ nieje očkované, prekonané… Stačí i pcr test alebo antigen? Alebo na také dieťa sa to ešte nevzťahuje. Dakujem
Dobrý deň Vám prajeme,
Ďakujeme krásne za vašu otázku.
Nakoľko sa obmedzenia a nariadenie vlády SR neustále menia, sledujte prosím
aktuálnu vyhlášku vo Vami vybranom termínku, prípadne kontaktujte recepciu
hotela.
Ubytovany musia byt OP+? Hotel na maily neodpoveda.
Dobrý deň, pani Zara
ďakujeme za Váš záujem.
Ubytovanie v hoteloch je od 19. januára 2022 možné iba pre osoby
v režime OP+, definované aktuálnou vyhláškou.
Pre bližšie info kontaktujte priamo poskytovateľa služby:
+421 911 747 774
Prajeme príjemný zvyšok dňa.
Dobrý večer, Prosím vás pekne ako je to očkovaní, testovaní.
Vopred ďakujem 🙂
Dobrý deň, pani Ingrid,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ubytovanie v hoteloch je od 19. januára 2022 možné iba pre osoby
v režime OP+, definované aktuálnou vyhláškou.
Pre bližšie info kontaktujte priamo poskytovateľa služby:
recepcia@mytohotel.sk
+421 911 747 774
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Dobrý deň
chcem sa opýtať, v recenziách písalo viacero ľudí že nefungoval komplet
wellnes a na izbách bola zima. Je to už odstránené?
Ďakujem
Dobrý deň Vám prajeme,
Vo wellness je v prevádzke eukalyptová parná sauna, fínska sauna,
relaxačný bazén a vírivka.
Dobrý deň ako ďaleko je od vás lyžiarske stredisko ďakujem
Dobrý deň pani Mária ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Len 3 km od hotela sa nachádza lyžiarske stredisko Mýto Ski & Bike park.
Pre náročnejších lyžiarov sa len 15 km od hotel nachádza najväčšie
lyžiarske stredisko na Slovensku – Jasná Nízke Tatry. Tu je pre Vás
pripravených až 46 zasnežovaných zjazdoviek a panoramatická reštaurácia
Rotunda.
Jasná vám ponúka výborné podmienky pre zimné športy na severnej
i južnej strane Chopku. Zjazdovky rôznych stupňov obtiažnosti sú vhodné
pre začiatočníkov, rodiny s deťmi i pokročilých.
Pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či už máte odstránené zavady, ako nefungujúci výťah, bowling, saunu a podobne, ktoré tu 13.3. popísali zákazníci. Ďakujem
Dobrý deň pani Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 911 747 774 alebo na ich emailovej adrese: recepcia@mytohotel.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.