Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Pobyt s domácim miláčikom si vopred dohodnite s recepciou.
Otvorené vouchery: Rezerváciu pobytu vykonávajte s dostatočným predstihom na tel. +420 380 743 834 alebo na e‑maile info@hotelperegrin.cz – pri rezervácii uveďte kód voucheru.
Dôležité: Check in je možný do 18:00, v prípade neskoršieho príchodu sa účtuje príplatok 100 Kč za každú začatú hodinu.
Dôležité: Hotel sa nachádza v historickom centre mesta v pešej zóne a nemá vlastné parkovisko. Parkovanie auta je nutné mimo historického centra a je spoplatnené. Odporúčame zájsť s vozidlom rovno na Parkovisko Šesták pri pivovare, Český Krumlov – Latran, naproti parkovisku P2, cena 200 Kč / noc (iba v hotovosti) a do hotela sa prepraviť pešo (10 minút chôdze) či využiť taxislužby. Ďalšia možnosť sú odstavné mestské parkoviská P1, P2 alebo P3.
Vjazdom do historického centra mesta bez povolenky alebo mimo vyhradeného času a parkovaním mimo vyhradené miesta (veľmi obmedzené) sa vystavujete riziku pokút a ďalších sankcií.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.