Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.

Za krásami stovežatej Prahy: 4* hotel 10 min. od historického centra, raňajky

Populárne
Ponuka, ktorá má veľmi vysoké hodnotenie od našich zákazníkov a dostatočný počet recenzií.
4,6 / 5
Hotel Artemis Praha - Česko (mapa)

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako uplatniť
Deti
Príplatky
Storno podmienky
Benefity
Janka Mikundová

Dobrý deň, mohla by som požiadať o kalkuláciu na pobyt vo Vašom hoteli Artemis, termín 27.9.2022 až 30.9.2022, 3 nocí pre dve dospelé osoby. Taktiež chcem vedieť, či je tento termín voľný. Ďakujem a prajem príjemný zvyšok dňa. Janka Mikundová

Zlavomat.sk

Dobrý deň pani Janka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Termín a aj ostatné informácie si treba zadať priamo do ponuky, kde Vám bude automaticky vypočítaná cena. Pokiaľ Vám nepôjde zadať Váš termín, nie je k dispozícii.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.

Zuzana

Dobrý deň,v ponuke máte parkovanie zdarma. Chcela by som vedieť či to tak aj naozaj je,že je bezplatné. Nakoľko mám zlé skúsenosti z minula ale na inom mieste kde tiež mali napísané ze zdarma a nakoniec to bol opak. A je to parkovisko pri hoteli? Ďakujem

Zlavomat.sk

Dobrý deň pani Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.

Hotel disponuje parkoviskom, ktoré je pre ubytovaných zadarmo. Pre bližšie informácie ohľadom možnosti parkovania a lokality parkoviska sa, prosím, obráťte priamo na prevádzkovateľa na tel. čísle: +420 266 184 8­89 alebo navštívte ich internetovú stránku:
www.olympik.cz/cz/artemis.

Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.

Jana

dobrý deň, je mozny pobyt s malym psikom?

Zlavomat.sk

Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.

Áno, pobyt s domácim miláčikom je možný za príplatok 200 Kč/noc. Pred rezerváciou Vám odporúčame kontaktovať hotel a do poznámky pri objednávke pridať túto informáciu.

Prajeme Vám pekný deň.

Marcela

Dobrý den. je možný pobyt 4člennej rodiny (deti 6+15r)?

Zlavomat.sk

Dobrý deň, Marcela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.

Odporúčame Vám si pred zakúpením poukazu overiť kapacitu hotela a za deti zaplatíte na mieste.

Prajeme Vám pekný deň.

Dana

Dobrý deň, ako si môžem zmeniť termín pobytu? Telefonicky, mailom alebo aj cez portál online?

Zlavomat.sk

Dobrý deň pani Dana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Obráťte sa na náš zákaznícky servis, či už formou tel. č. alebo emailovej adresy.

Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore