Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. Pobyt s domácim miláčikom si dopredu dohodnite s recepciou.
Otvorené vouchery: Rezervácie robte na e‑maile reservation@olympik.cz alebo na tel. +420 266 184 889 – pri rezervácii uveďte kód voucheru.
Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte na telefóne alebo e‑maile. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +420 266 184 889 alebo e‑mailom na reservation@olympik.cz.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
UPOZORNENIE: Kupón nie je možné zakúpiť podnikateľským subjektom – ubytovacie zariadenie nevystavuje faktúry pre podnikateľské subjekty.
Pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne (ak nemajú pobyt zdarma).
Pozor, ak informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je tiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
Deti bez nároku na lôžko nemajú v cene ani stravu, môžete ju pre nich priplatiť.
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, mohla by som požiadať o kalkuláciu na pobyt vo Vašom hoteli
Artemis, termín 27.9.2022 až 30.9.2022, 3 nocí pre dve dospelé osoby.
Taktiež chcem vedieť, či je tento termín voľný. Ďakujem a prajem
príjemný zvyšok dňa. Janka Mikundová
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Janka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Termín a aj ostatné informácie si treba zadať priamo do ponuky, kde Vám
bude automaticky vypočítaná cena. Pokiaľ Vám nepôjde zadať Váš termín,
nie je k dispozícii.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana
Dobrý deň,v ponuke máte parkovanie zdarma. Chcela by som vedieť či to
tak aj naozaj je,že je bezplatné. Nakoľko mám zlé skúsenosti z minula ale
na inom mieste kde tiež mali napísané ze zdarma a nakoniec to bol opak. A je
to parkovisko pri hoteli? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Hotel disponuje parkoviskom, ktoré je pre ubytovaných zadarmo. Pre bližšie
informácie ohľadom možnosti parkovania a lokality parkoviska sa, prosím,
obráťte priamo na prevádzkovateľa na tel. čísle:
+420 266 184 889 alebo navštívte ich internetovú stránku: www.olympik.cz/cz/artemis.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Jana
dobrý deň, je mozny pobyt s malym psikom?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, pobyt s domácim miláčikom je možný za príplatok 200 Kč/noc. Pred
rezerváciou Vám odporúčame kontaktovať hotel a do poznámky pri objednávke
pridať túto informáciu.
Prajeme Vám pekný deň.
Marcela
Dobrý den. je možný pobyt 4člennej rodiny (deti 6+15r)?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Marcela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Odporúčame Vám si pred zakúpením poukazu overiť kapacitu hotela a za deti
zaplatíte na mieste.
Prajeme Vám pekný deň.
Dana
Dobrý deň, ako si môžem zmeniť termín pobytu? Telefonicky, mailom alebo
aj cez portál online?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Dana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Obráťte sa na náš zákaznícky servis, či už formou tel. č. alebo
emailovej adresy.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, mohla by som požiadať o kalkuláciu na pobyt vo Vašom hoteli Artemis, termín 27.9.2022 až 30.9.2022, 3 nocí pre dve dospelé osoby. Taktiež chcem vedieť, či je tento termín voľný. Ďakujem a prajem príjemný zvyšok dňa. Janka Mikundová
Dobrý deň pani Janka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Termín a aj ostatné informácie si treba zadať priamo do ponuky, kde Vám bude automaticky vypočítaná cena. Pokiaľ Vám nepôjde zadať Váš termín, nie je k dispozícii.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.