Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 13 469 20 27 alebo e‑mailom na recepcja@skalnyspa.pl.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Rezerváciu môžete 2 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Píšete, že cena za dieťa sa vypočíta v košíku, ale 3 ročne dieťa
sa nedá zadat, ako to urobím
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Vlasta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Treba si vybrať variant, v ktorom sa dajú zadať deti a v prípade, že
nenájdete, tak aktuálne nie je k dispozícii.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Píšete, že cena za dieťa sa vypočíta v košíku, ale 3 ročne dieťa sa nedá zadat, ako to urobím
Dobrý deň pani Vlasta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Treba si vybrať variant, v ktorom sa dajú zadať deti a v prípade, že nenájdete, tak aktuálne nie je k dispozícii.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.