Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na rezerwacja.wisla@hotelaries.pl alebo telefonicky na +48 539 535 216 v anglickom alebo poľskom jazyku. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Zadajte pobyt s deťmi už behom objednávky: Pokiaľ si behom objednávky v košíku zvolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne (nemajú pobyt zdarma). V tomto prípade je cena pobytu už konečná.
Pozor, pokiaľ informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je tiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu v hoteli.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,
Chcela by som zakúpiť pobyt pre 2 dospelé osoby a 2 deti vo veku 2 a
6 rokov. Ale nejde mi zadať počet detí na 2.Nepotrebujem ani prístelku pre
2 rocne dieťa, nakoľko spi v manželskej posteli. Ďakujem za odpoveď
Aries Hotel & Spa Wisła
Dear Guest,
I would like to kindly inform you that for 2 adults and 2 children you should
make the reservation for Premier Double Plus Room or for Aries Suite.
You do not have to add 2 years old child to the reservation as it is a child
free of charge.
Please just let us know in the coments section that the child will be with
you.
Kind Regards,
Natalia
Alexej Buzinkay
Dobrý deň chcel by som sa spýtať či je hoteli tobogan?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Alexej,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V hoteli sa nachádza wellness, nie aquapark, čiže ani tobogán tam nie
je.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Chcela by som zakúpiť pobyt pre 2 dospelé osoby a 2 deti vo veku 2 a 6 rokov. Ale nejde mi zadať počet detí na 2.Nepotrebujem ani prístelku pre 2 rocne dieťa, nakoľko spi v manželskej posteli. Ďakujem za odpoveď
Dear Guest,
I would like to kindly inform you that for 2 adults and 2 children you should make the reservation for Premier Double Plus Room or for Aries Suite.
You do not have to add 2 years old child to the reservation as it is a child free of charge.
Please just let us know in the coments section that the child will be with you.
Kind Regards,
Natalia