Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 414 90 30 alebo e‑mailom na recepcja@koronatatr.com.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Rezerváciu môžete 2 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, ako je to ošetrené v prípade , v prípade, že nemôže
hosť nastúpiť na pobyt? Účtujú sa tam storno poplatky, alebo je možné
termín preložiť s pôvodnou cenou? Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Pavel,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Storno podmienky sú uvedené pri každom variante v danej ponuke. Pokiaľ je
storno možné, nie sú účtované žiadne storno poplatky, a tak sa vráti
celá suma za voucher.
Zmena rezervácie zdarma: Vašu rezerváciu môžete zdarma zmeniť 2 dni pred
začiatkom pobytu. Zmenu termínu je možné vykonať výhradne cez zákaznícku
podporu Zľavomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je
možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 2 dni dopredu. Pri neskoršej
zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto
voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po
dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie
Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne
+421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od
zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 2 dni
pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení
rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške,
takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po
dohode s recepciou.
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana
Dobrý večer,
chcem sa opýtať v akom čase je možné ubytovať sa v deň príchodu ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Zuzana, sme radi za Váš záujem a otázku.
Check-in je možný od 15:00.
Tieto informácie nájdete vždy v sekcii „O hoteli“ na lište ponuky.
Pekný deň prajeme.
Martina
Dobrý deň, hodinový privátny wellness, ktorý je v cene pobytu, je
potrebné zarezervovať pred nástupom alebo pri nástupe na pobyt? Ďakujem za
odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre rýchlejšie vybavenie je vhodné vytvoriť rezerváciu s rezerváciou
termínu pobytu, nemal by však byť problém ani s rezerváciou pri nástupe
na pobyt nakoľko máte wellness v cene pobytu. Pre bližšie informácie sa
môžete obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 18 414 90
30 alebo emailom: recepcja@koronatatr.com.
Prajeme Vám pekný deň.
Viera Vorosova
Dobrý deň, prosím vás chcem kúpiť u vás pobyt ako darček,dá sa to
aj bez vyvrátila termínu? Ďakujem Vorosova
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Viera,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, samozrejme. Stačí si vybrať variant, v ktorom si to zvolíte.
V prípade nejasností kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Alexej Buzinkay
Dobrý deň chcel by som sa psytat či je v hoteli nejaký tobogan alebo
šmykľavka?
Hotel Zakopane Wellness & SPA***
Dobré ráno, v hoteli nemáme tobogán. K dispozícii je Welless
s vírivkou, suchá sauna, parná sauna, soľná jaskyňa, promócia a
senzačná sprcha. S pozdravom, recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ako je to ošetrené v prípade , v prípade, že nemôže hosť nastúpiť na pobyt? Účtujú sa tam storno poplatky, alebo je možné termín preložiť s pôvodnou cenou? Ďakujem.
Dobrý deň, Pavel,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Storno podmienky sú uvedené pri každom variante v danej ponuke. Pokiaľ je storno možné, nie sú účtované žiadne storno poplatky, a tak sa vráti celá suma za voucher.
Zmena rezervácie zdarma: Vašu rezerváciu môžete zdarma zmeniť 2 dni pred začiatkom pobytu. Zmenu termínu je možné vykonať výhradne cez zákaznícku podporu Zľavomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 2 dni dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 2 dni pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Prajeme Vám pekný deň.