Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.

Atraktívna dovolenka v Zakopanom: strava, wellness, herňa či zľava do aquaparku Termy Chochołowskie

4,3 / 5 Hotel Zakopane Wellness & SPA*** Zakopané - Poľsko (mapa)

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako uplatniť
Deti
Príplatky
Storno podmienky
Benefity
Pavel Madro

Dobrý deň, ako je to ošetrené v prípade , v prípade, že nemôže hosť nastúpiť na pobyt? Účtujú sa tam storno poplatky, alebo je možné termín preložiť s pôvodnou cenou? Ďakujem.

Zlavomat.sk

Dobrý deň, Pavel,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.

Storno podmienky sú uvedené pri každom variante v danej ponuke. Pokiaľ je storno možné, nie sú účtované žiadne storno poplatky, a tak sa vráti celá suma za voucher.

Zmena rezervácie zdarma: Vašu rezerváciu môžete zdarma zmeniť 2 dni pred začiatkom pobytu. Zmenu termínu je možné vykonať výhradne cez zákaznícku podporu Zľavomatu.

Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 2 dni dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.

Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 2 dni pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.

Prajeme Vám pekný deň.

Zuzana

Dobrý večer,
chcem sa opýtať v akom čase je možné ubytovať sa v deň príchodu ?

Zlavomat.sk

Dobrý deň, pani Zuzana, sme radi za Váš záujem a otázku.

Check-in je možný od 15:00.

Tieto informácie nájdete vždy v sekcii „O hoteli“ na lište ponuky.

Pekný deň prajeme.

Martina

Dobrý deň, hodinový privátny wellness, ktorý je v cene pobytu, je potrebné zarezervovať pred nástupom alebo pri nástupe na pobyt? Ďakujem za odpoveď.

Zlavomat.sk

Dobrý deň pani Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.

Pre rýchlejšie vybavenie je vhodné vytvoriť rezerváciu s rezerváciou termínu pobytu, nemal by však byť problém ani s rezerváciou pri nástupe na pobyt nakoľko máte wellness v cene pobytu. Pre bližšie informácie sa môžete obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 18 414 90 30 alebo emailom: recepcja@koronatatr.com.

Prajeme Vám pekný deň.

Viera Vorosova

Dobrý deň, prosím vás chcem kúpiť u vás pobyt ako darček,dá sa to aj bez vyvrátila termínu? Ďakujem Vorosova

Zlavomat.sk

Dobrý deň pani Viera,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, samozrejme. Stačí si vybrať variant, v ktorom si to zvolíte. V prípade nejasností kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.

Alexej Buzinkay

Dobrý deň chcel by som sa psytat či je v hoteli nejaký tobogan alebo šmykľavka?

Hotel Zakopane Wellness & SPA***

Dobré ráno, v hoteli nemáme tobogán. K dispozícii je Welless s vírivkou, suchá sauna, parná sauna, soľná jaskyňa, promócia a senzačná sprcha. S pozdravom, recepcia

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore