Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Pokiaľ budete potrebovať pristýlku, informujte sa o dostupnosti na recepcii pred zakúpením voucheru.
Pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim zvieraťom, kontaktujte recepciu vopred.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Pokiaľ si dieťa či ďalšie osoby pridáte do rezervácie už počas objednávky, automaticky sa za ne vypočíta cena (ak nemajú pobyt zadarmo) a cena za pobyt je už konečná.
Pozor, ak informáciu o ďalších osobách zadáte až do poznámky, doplatíte za ne až na mieste. V tomto prípade je tiež potrebné overiť si pred zakúpením kapacitu hotela.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, sme dvaja dospelí a jedno dieťa vo veku 13 rokov. Je možné
ubytovanie v dvojlôžkovej izbe s prístelkou? Zadať to takto ako
požiadavku vzhľadom na vek nie je možné. Ako máme postupovať? Vďaka.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nakoľko je pri ponuke možné navoliť dieťa len do 12 rokov, o možnosti
prístelky sa, prosím, informujte vopred priamo u poskytovateľa na tel.
čísle:
+48 94 713 66 01 alebo emailom: rezerwacja@saltic.pl.
V prípade komplikácii ohľadom komunikácie v cudzom jazyku nás, prosím,
neváhajte kontaktovať s Vašou požiadavkou na podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, sme dvaja dospelí a jedno dieťa vo veku 13 rokov. Je možné ubytovanie v dvojlôžkovej izbe s prístelkou? Zadať to takto ako požiadavku vzhľadom na vek nie je možné. Ako máme postupovať? Vďaka.
Dobrý deň pani Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nakoľko je pri ponuke možné navoliť dieťa len do 12 rokov, o možnosti prístelky sa, prosím, informujte vopred priamo u poskytovateľa na tel. čísle:
+48 94 713 66 01 alebo emailom: rezerwacja@saltic.pl. V prípade komplikácii ohľadom komunikácie v cudzom jazyku nás, prosím, neváhajte kontaktovať s Vašou požiadavkou na podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.