Otvorený voucher: po zakúpení voucheru si overte dostupnosť voľného termínu telefonicky na tel. č. +48 691 888 444 alebo +48 607 863 893 alebo e‑mailom na niedzwiedzia.residence@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné zadať kód Voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Zdravím, keď si kúpim romantický pobyt pre dve osoby na 4 dni, to
znamena že mám v cene raňajky na 3 dni tomu rozumiem ale tým padom mám aj
večeru cestoviny, pirohy na každý deň?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Robert,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri variante ponuky „Romantický pobyt v apartmáne s vaňou“ máte
v cene 1× večeru vo Vami vybraný deň.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám príjemný deň.
Monika Marcinková
Dobry den,aká by bola cena pre 4 dospelé osoby a 1 dieťa 5rokov,
potrebovali by sme na 1 noc , od 11.-12.6 dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Monika,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Pre pobyt pre 4 dospelé osoby v termíne 11.-12.6. je potrebné zakúpiť
2 vouchery, každý v hodnote 89 eur. Keďže sa však jedná o adult
friendly hotel, hotel žiaľ nie je prístupný pre deti.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Maroš Štefančík
dobry den,
s priatelkou by sme chceli vyuzit privatny wellness, je potrebna rezervacia
dopredu a ak ano akou formou o nu poziadat?
Niedźwiedzia Residence
Dzień dobry
Państwo macie rezerwację 5–6.06.
Saunę możecie zarezerwować na miejscu. podczas zameldowania.
Do zobaczenia
Grzesiek
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravím, keď si kúpim romantický pobyt pre dve osoby na 4 dni, to znamena že mám v cene raňajky na 3 dni tomu rozumiem ale tým padom mám aj večeru cestoviny, pirohy na každý deň?
Dobrý deň pán Robert,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pri variante ponuky „Romantický pobyt v apartmáne s vaňou“ máte v cene 1× večeru vo Vami vybraný deň.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám príjemný deň.