Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 903 705 866 alebo e‑mailom na ubytovanie@snowland.sk
pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
recepcia je v prevádzke denne v čase 8:00 – 17:00
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
UPOZORNENIE: o dostupnosti jednotlivých atrakcií v areáli penziónu sa informujte na recepcii (termín začiatku prevádzky jednotlivých atrakcií sa môže líšiť)
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň, izby síce klimatizované nemáme, ale nachádzame sa
v príjemnom horskom prostredí, kde je klíma priaznivejšia.
Broňa
Dobry deň, vstup do Yetilandu plati prosim aj v deň prichodu a odchodu?
Ďakujem
Penzion DEER
Dobrý deň, na koľko nocí si zakúpite pobyt, toľko vstupov do Yetilandu
dostanete. Takže sa rozhodnete, či vstup využijete v deň príchodu, alebo
odchodu. Pekný deň prajeme! Penzión DEER.
Gabriela Hoštáková
Dobrý deň,
Je v penzióne možnosť zahrať si aj bowling?
Penzion DEER
Dobrý deň, žiaľ, v penzióne nie je možnosť zahrať si bowling.
Hotel Impozant už taktiež neprevádzkuje bowling.
Pekný deň prajeme! Penzión DEER.
Martins
Dobrý deň, je možnosť detskej postieľky na izbe?
Penzion DEER
Dobrý deň,
detské postieľky máme k dispozícii v penzióne DEER, len ich máme
obmedzené množstvo. Treba si ju rezervovať vopred.
Prajem Vám pekný deň.
S pozdravom Penzión DEER.
Zdenka
Dobrý deň, sme 5 členná rodina. Deti 9r. ,7r. a 5 rokov. Môžeme sa
ubytovať v apartmáne? Ako to je v tomto pripade s ostatnými službami?
Penzion DEER
Dobrý deň, v našich ubytovacích zariadeniach máme k dispozícii
apartmány pre 3 (k dispozícii 3 pevné lôžka) až 4 osoby (
k dispozícii 4 pevné lôžka, prípadne 2 pevné lôžka + gauč pre
2 osoby).
Prístelkami nedisponujeme.
Čiže za osobu navyše Vám nevieme zabezpečiť lôžko. Za osobu navyše si
ostatné služby doplatíte (raňajky, vstup do Yetilandu).
Prípadne si môžete zakúpiť pobyt v 2– a 3-lôžkovej izbe. Tak budú
mať nárok na služby všetky ubytované osoby.
Pekný deň prajeme!
Penzión DEER.
Dominik
Dobry den, ste pet friendly penzion? Dakujem.
Penzion DEER
Dobrý deň, žiaľ, nie sme.
Do našich ubytovacích zariadení je možný vstup len bez domácich
miláčikov.
Pekný deň prajeme!
penzión DEER
Patrik
nachádza sa v apartmáne chladnička a mikrovlnka alebo je k dispozícii
spoločná kuchynka, či iné vybavenie kde sa dá deťom prihriať
strava ???
Penzion DEER
Dobrý deň, takýto typ apartmánu sa nachádza v zariadení Apartmány
Golf & Ski (kompetne vybavená kuchyňa). V penzióne Deer sa nachádzajú
apartmány bez kuchyne, ale s chladničkou. S pozdravom Recepcia
Penzión Deer.
Rastislav Vadas
Dobrý deň!
Dalo by sa ubytovať v apartmáne 2 deti a 3 dospelých?
Penzion DEER
Dobrý deň, v apartmáne sú len 4 pevné lôžka, prístelkami
nedisponujeme. Ubytovať sa môžete, avšak piata osoba nemá nárok na pevné
lôžko a služby/všetky služby za úhradu/. S pozdravom Recepcia
Penzion Deer.
Kristína Došová
Dobrý deň,
Aká je prosím cena za večeru? Ďakujem
Penzion DEER
Dobrý deň , večera v Reštaurácii Humno stojí 16 eur za dospelú osobu
, 8 eur za dieťa do 12 rokov. S pozdravom Penzión Deer,
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Máte klimatizivane izby?
Dobrý deň, izby síce klimatizované nemáme, ale nachádzame sa v príjemnom horskom prostredí, kde je klíma priaznivejšia.