Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 12 263 30 25 alebo mailom na recepcja@newporthotel.pl (anglicky alebo poľsky).
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu. Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Prosím je možné niekde v blízkosti parkovať? Ďakujem.
Máme parkovisko na ulici Ludwinowska 8. Limit je 60 PLN / čas / 1 jazda. Pre ďalšie vytvorenie rezervácie parkoviska – kontaktujte nás e-mailom.