Netermínovaný variant: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky na +421 232 117 321 alebo e‑mailom na podpora@zlavomat.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Chcem sa opýtať. Ak kupim pobyt cez Vas aj s terminom budem musiet este
robit dodatocnu rezervaciu cez hotel ?
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Denis,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Zakúpením voucheru na termín vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. Nie
je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. V prípade záujmu
o izbu s prístelkou, si prosím, overte jej dostupnosť telefonicky či
e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Chcem sa opýtať. Ak kupim pobyt cez Vas aj s terminom budem musiet este robit dodatocnu rezervaciu cez hotel ?
Dakujem
Dobrý deň pán Denis,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Zakúpením voucheru na termín vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. V prípade záujmu o izbu s prístelkou, si prosím, overte jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Prajeme Vám pekný deň.