Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. čísle: +36 20 332 0257(rezervácie) alebo +36 20 286 9349 (recepcia) alebo e‑mailom: info@hotelmolo.hu (anglicky, nemecky alebo maďarsky).
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie: Pre kontaktovanie hotela odporúčame uprednostniť komunikáciu emailom alebo telefonicky na +36 20 332 0257 počas pracovných dní v čase medzi 8:00–16:00. V prípade nedostupnosti kontaktujte recepciu na tel. čísle +36 20 286 9349.
Dieťa do 5,99 rokov zadarmo s polpenziou a wellness
Cena za dieťa a ďalšiu osobu na izbe sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky.
V jednej izbe je možné ubytovať max. 3 osoby, keďže v izbách sa nachádza 2-lôžková posteľ a 1 prístelka. Pri väčšom počte osôb je potrebné zakúpiť viac voucherov.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Van lift a fian tolókocsis?
Máte výťah, syn je vozíčkár?