CHECK IN: od 7:30 do 13:00 hod. (pri nástupe na pobyt na 2 noci); od 7:30 do 12:00 hod. (pri nástupe na pobyt na 3 a viac nocí) – nástup v týchto hodinách je dôležitý, pre správne načasovanie lekárskeho vyšetrenia.
CHECK OUT: 10:00 hod.
Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je nutná rezervácia na tel. +421 903 608 200 alebo +421 424 608 201 alebo +421 424 608 220 alebo +421 424 608 230 alebo e‑mailom na rezervacie@kupelenimnica.sk
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). Pri nákupe prosím do pola Meno a Priezvisko zákazníka uveďte mená všetkých ubytovaných hostí z dôvodu plánovania a rezervácie procedúr na pobyte.
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Pobyt s polpenziou: začiatok večerou v deň nástupu, koniec raňajkami v deň odchodu.
Pobyt s plnou penziou: začiatok obedom v deň nástupu, koniec raňajkami v deň odchodu.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň. Chcem sa spýtať cena za 10 noci a 2 procedúry denné
polpenzia. Tie 2 procedúry sú každý deň .,? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Anna, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď. Žiaľ, daná ponuka už vypršala.
Momentálne máme na stránke veľmi podobné ponuky. Veríme, že si niečo
vyberiete.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Eva Kliska
Dobrý podvečer, dala by sa k tejto ponuke do Nimnic uplatnit aj štátna
dotácia 50€, nakoľko som dôchodkyňa a neuplatnila som si výšku. A tiež
tých 20€/500 pripísaných kreditov súčasne? Viete mi to na 5 noci bez
termínu preposlat už po znížení –70€)? Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Eva,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pokiaľ zakupujete vouchery cez Zľavomat, nie je možné využitie štátnej
dotácie 50 eur. Zľavomat poskytuje ponuky len pre rekreačné príspevky od
zamestnávateľa.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
Vlasta Honeggerová
Je mozne maleho psíka?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Vlasta,
ďakujeme za Vašu otázku.
Žiaľ, domáce zvieratá nie sú povolené.
Na našej stránke si viete vo filtroch navoliť požiadavku na pet friendly
ubytovania.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.
Pepa Vrbenak
ako je to sparkovanim?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Pepa, ďakujeme za otázku.
Parkovanie je spoplatnené 3€ / deň pre pobyty do 5 dní, 1,60€ / deň pre
pobyty od 6 do 11 dní.
Pre bližšie info odporúčame kontaktovať priamo poskytovateľa služby na
+421 424 608 608.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme krásny deň.
Vojtech Rosa
Dobrý deň.Dočítal som sa vo všetkých ponukách 2 liečebné procedúry
za pobyt.To aj keď by klient bol na pobyte 15 dní?Nieje to málo na tolko
dní? Alebo je to myslené každý deň 2 procedúry.Ďakujem za
odpoveď.Rosa
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Vojtech,
ďakujeme za Vašu otázku.
V tejto ponuke sa nachádza možnosť využitia 2 liečebných procedúr za
pobyt.
Cena pobytového balíku je navolená tak, aby ste využili všetky služby
komplexne, ale čo najvýhodnejšie.
V prípade, že si pobyt predlžujete, cena sa zvyšuje iba v rámci
ubytovania.
Ak si prajete využívať wellness služby nad rámec ponuky, odporúčame sa
s touto požiadavkou obrátiť priamo na poskytovateľa služby a požiadať
o cenovú ponuku.
Dobrý deň. Chcem sa spýtať cena za 10 noci a 2 procedúry denné polpenzia. Tie 2 procedúry sú každý deň .,? Ďakujem
Dobrý deň pani Anna, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď. Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Momentálne máme na stránke veľmi podobné ponuky. Veríme, že si niečo vyberiete.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.