Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie na tel.č.: +421 44 553 55 55 alebo e‑mailom: recepcia@bjornsonka.sk
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň
Chcem si zakúpiť voucher na pobyt v chatke – 2 dospelí a 2 deti 8 a
1 rok , avšak pri deťoch je uvedené bez nároku na lôžko.. To znamená že
existujú aj chaty bez detských izieb? Alebo ako to chápať? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Elena, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď. Žiaľ, daná ponuka už vypršala.
Momentálne máme na stránke veľmi podobné ponuky. Veríme že si
vyberiete.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Katarína
Dobrý den, lanovka je obojsmerná v cene voucheru? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 948 747 166 alebo
emailom: recepcia@bjornsonka.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Lukáš Kožík
Dobrý deň, sú nápoje súčasťou raňajok a večerí?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Lukáš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Raňajky sú podávané formou bohatých švédskych stolov, večere formou
teplého bufetu. Súčasťou bývajú štandardne aj nealko nápoje, čaj či
káva. Pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 948 747 166 alebo
navštíviť ich internetovú stránku: www.bjornsonka.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Krisztina Sárkány
Dobry den, ak sa kupon kupuje cez zlavomat na urcity termin.. dokedy sa da
zrusit rezervacia? dakujem za skoru odpoved.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Krisztina , ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Podmienky na zmenu rezervácie či jej zrušene sa nachádzajú v sekcií
„storno podmienky“
Zmena rezervácie zdarma: Vašu rezerváciu môžete zdarma zmeniť 7 dní pred
začiatkom pobytu. Zmenu termínu je možné vykonať výhradne cez zákaznícku
podporu Zľavomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je
možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej
zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto
voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po
dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie
Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne
+421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od
zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní
pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení
rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške,
takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po
dohode s recepciou.
Prajeme Vám pekný deň.
Ivana S.
Dobrý deň. Máte k dispozícii detskú postieľku?
BJÖRNSON TREE HOUSES
Dobry den,
samozrejme detske postielky su k dispozicii, bezplatne. Postaci Vasu poziadavku
len napisat na recepciu hotela: recepcia@bjornsonka.sk,
pripadne vyplnit priamo v rezervacii voucheru.
Maria
Dobrý deň prajem prosím môže aj psík? Je bytový
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Mária,
Domáce zvieratá: 10,00€ / noc (po dohode s recepciou)
Prajem krásny deň.
Katarína Ďurtová
Dobrý deň.
Píšete, že každá chatka má izbu a obývačku. Kúpeľňa a WC je tam
samozrejme tiež, mám pravdu?
Ďakujem veľmi pekne za odpoveď..
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Katarína,
áno, chatka disponuje toaletou a sprchovým kútom.
Prajem krásny deň.
Simona Fe
Je možné využiť rekreačný poukaz?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Simona,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, na túto ponuku je možné využiť rekreačný príspevok na preplatenie
zamestnávateľom. Prosím, pre jeho využitie nezabudnite zvoliť možnosť,
že máte oň záujem priamo pri objednávke.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň
Chcem si zakúpiť voucher na pobyt v chatke – 2 dospelí a 2 deti 8 a 1 rok , avšak pri deťoch je uvedené bez nároku na lôžko.. To znamená že existujú aj chaty bez detských izieb? Alebo ako to chápať? Ďakujem
Dobrý deň pani Elena, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď. Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Momentálne máme na stránke veľmi podobné ponuky. Veríme že si vyberiete.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.