Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +382 692 134 84 alebo e‑mailom na reservations@hotelijer.me.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
chcel by som sa spýtať ako sa tam najlepšie dopraviť? :)
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Lukáš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V cene ponuky je pobyt, nie však doprava. Tú si je potrebné zabezpečiť
samostatne, podľa preferencii a možností každého zákazníka. Je možné
využiť napr. leteckú dopravu z Viedne alebo cestu autom. Prosím, pre
bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť
priamo na prevádzku na tel. čísle: +382 69 213 485 alebo navštíviť ich
internetovú stránku: ayconhotels.com/kalos
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
chcel by som sa spýtať ako sa tam najlepšie dopraviť? :)
Dobrý deň pán Lukáš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V cene ponuky je pobyt, nie však doprava. Tú si je potrebné zabezpečiť samostatne, podľa preferencii a možností každého zákazníka. Je možné využiť napr. leteckú dopravu z Viedne alebo cestu autom. Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +382 69 213 485 alebo navštíviť ich internetovú stránku: ayconhotels.com/kalos
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.