Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 905 277 257 alebo e‑mailom na penzion.pulse@gmail.com.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň, aka zlava je do Rímskych kúpeľov (koľko % alebo €)?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Mata, ďakujeme za Vašu otázku.
Zľava do Rímskych kúpeľov je vo výške 10% z ceny.
Prajeme príjemný deň.
Diana
Dobrý deň, ako často premáva mikrobus na kúpalisko? A aká je cena a
vzdialenosť?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Diana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pre info ohľadom Vašej požiadavky kontaktujte priamo poskytovateľa
služby: penzion.pulse@gmail.com
+421 905 277 257
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Martin Zazrivy
Dobry den. Bolo by mozne do faktury za ubytovanie zapocitat a celodenny vstup
za dva dni na kupalisko v podhakskej?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Martin,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nakoľko celodenné vstupy nie sú súčasťou ponuky, takáto možnosť,
žiaľ, nebude možná. V cene pobytu však máte zahrnutý neobmedzený vstup
do bazéna s morskou vodou a zľavu na vstup do Rímskych kúpeľov.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, aka zlava je do Rímskych kúpeľov (koľko % alebo €)?
Ďakujem
Dobrý deň, pani Mata, ďakujeme za Vašu otázku.
Zľava do Rímskych kúpeľov je vo výške 10% z ceny.
Prajeme príjemný deň.