Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Nadupaný wellness pobyt pre 2–4 osoby v Ostrihome: polpenzia, neobmedzený vstup do auquaparku aj zábavného centra pre deti i dospelých
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Netermínový variant: Rezervácia a overenie voľnej kapacity na tel. čísle: +36–33/787–001, +36–20/523–7657 alebo e‑mailom: foglalas@grandhotelesztergom.hu (anglicky, nemecky a maďarsky).
- Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
- Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
- 2 deti do 5,99 rokov zadarmo s polpenziou
- Pre rodiny s 3 a viac deťmi je potrebné overiť dostupnosť telefonicky či e-mailom pred zakúpením voucheru.
- Domáci maznáčikovia: 5.000 Ft (cca 13,20€)/noc ((izby Superior a Superior Plus))
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Zdravím, nespresso na izbe je bez poplatku ?
Milý Denis, Káva na izbe je v cene pobytu. S pozdravom, Bianka Varga GHE
Dobrý deň,
mali by sme zajujem o tento pobyt v Grand hoteli Estergom v termíne
26.2. až 1.3.2023 pre 2 dospelé osoby a 2 deti vo veku 8 a 13 rokov. Sú
k dispozícii voľne izby? Buď 1 izba pre štyroch alebo samostatne 2 izby
dvojpostelove… Ďakujem za skorú odpoved.
Dobrý deň, V uvedenom termíne zatiaľ ešte máme k dispozízii rodinné izby. S pozdravom, Bianka Varga GHE
Dobry den,
je mozne zakupit pobyt pre marec 2× dospely + 2 deti?
Dakujem
V marci nemáme k dispozícii rodinnú izbu na Zlavomate.
In March we do not have available family room on Zlavomat.
Dobrý deň, mám trochu nezvyčajnú otázku.
Mám psíka jazvečíka, je socializovaný, priateľský a veľmi málo šteká
a v noci vôbec.
Je možné si ho zobrať so sebou??
V prípade že si ho môžem zobrať aký príplatok by bol?
Psy môžeme ubytovať len v izbách typu Superior alebo Superior Plus za príplatok 5000HUF/noc.
We can accomodate dogs only in Superior or Superior Plus roomtypes, for the extra price of 5000HUF/night.
Dobry den,
chceli by sme prist v Marci na 3 noci, 2× dospely + 1 dieta ( 4 roky) a
dalsia izba 2× dospely + 2× deti ( 5 a 8 rokov ). Je to mozne? Nejde zvolit
dieta ale max 2 osoby.
Dakujem
Toth
Vážený pán Toth,
máme obmedzené možnosti ubytovania.
S pozdravom,
Tím GHE
Dear Toth, We have limited room availability. Best regards, GHE Team
Dobry den
Pisete ze deti do 5,99 zadarmo
Ale ked pridam 3 rocne dieta tak z ceny 175 ide na 265.
Viete mi stym poradit?
2 felnőttre rendelje meg a vouchert, ha a gyermeknek nincs szükség semmilyen ágyra
2 felnőttre rendelje meg a vouchert, ha a gyermeknek nincs szükség semmilyen ágyra
Dobrý deň, atrakcie v zábavnom parku sú v cene pobytu alebo sa zvlášť platia? Predom ďakujem za odpoved.
Milá Adriana, Samozrejme sú v cene pobytu, netreba do plusu platiť. S pozdravom Bianka Varga GHE
Dobrý deň, je možne fajčenie na terasách izieb „Premium Superior“,
poprípade sú v hoteli nejaké vyhradené priestory?
Ďalej sa chcem opýtať či je možné otvoriť terasové dvere a využiť
terasu na izbe „Premium Superior“, kedže na ostatných izbách sa nedá
otvoriť okno. Predom ďakujem za odpoveď.
Milý Viliam, Áno, môžete fajčiť na terase, a hocikedy môžte aj otvoriť dvere. S pozdravom Bianka Varga GHE
Dobrý deň, radi by sme vás navštívili od 2.-4.1.2023. V kalendári nám ukazuje termíny až od 8.1.2023. Potrebovali by sme izbu s manželskou posteľou a pristelkou alebo detskou postieľkou.
Dobré popoludnie!
V období od 2. do 4. januára vám nemôžeme ponúknuť izbu za
požadovaných podmienok.
Jó napot! Január 2 és 4 közé nem tudunk szobát adni a kért feltételekkel.
Dobrý deň,
od kedy môžme využívať aquapark a herňu aj v deň keď prídem?
Ďakujem
Dobré popoludnie,
v deň príchodu od 14:00 môžete využívať Pepper Adventure room a
Aquasziget.
Ak prídete skôr, môžete využiť aj.
S pozdravom,
Erika Tóth
Good afternoon, you can use the Pepper Adventure room and the Aquasziget on the day of arrival from 14:00. If you arrive earlier, you can use as well. Best regards, Erika Tóth
Dobry den,chcem sa spytat,ci dany hotel je prepojeny s aquaparkom chodbou alebo sa musi prechadzat z hotela vonkajskom.Dakujem.
Dobrý deň,
Náš hotel a Aquasziget nie je prepojený s chodbou, musíte prechádzať cez
cestou, ale je to len zopár krok.
S pozdravom,
Bianka Varga
Dobry den, v podmienkach mate napisane ze 2 deti do 5.99roka maju zadarmo pobyt ale ak do objednavky pridam 2 deti, tak sa suma za pobyt o dost zmeni a platim aj za deti,ako to teda je?
Dôvodom by mohlo byť, že môžeme ubytovať 4 osoby len vo väčších
izbách, ec: Rodinné izby.
Pokiaľ deti nemajú menej ako 2 roky a môžu spať v detskej postieľke.
The reason could be that we can accomodate 4 person only in bigger rooms,
ec: Family Rooms.
Unless the kids are under 2 years old, and they can sleep in a baby cot.
Dobrý deň… prosím Vás,aký je príplatok za izbu s balkónom?
Cena izby Premium Superior je +20EUR/noc.
The Premium Superior is +20EUR/night.
Dobrý deň, v októbri plánujeme pobyt vo vašom hoteli. Pri objednávaní voucheru nám ale nie je možné vybrať si iný typ izby (potrebovali by sme izbu s balkónom a postieľkou), je možné aj po zakúpeni voucheru, na ktorom je uvedená rodinná izba Superior, dodatočne dojednať možnosť takejto izby? Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň!
Iba v našej Prémium Superior izbe je balkón k dispozícii. Superior
rodinné izby sú izby s dvomi spálňami a bez balkónu. V Prémium Superior
izbe len jednu postieľku vieme umiestniť pre dieťatko do 2 rokov, prístelka
sa sem žiaľ nezmestí. Nakoľko s Vami cestuje aj bábätko, prosím Vás,
aby ste si voucher zakúpili pre dve dospelé osoby a dieťatko aj jeho vek
uveďte prosím v poznámkach.
S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
Grand Hotel Esztergom
Dobrý deň!
Iba v našej Prémium Superior izbe je balkón k dispozícií. Superior
rodinné izby sú izby s dvomi spálňami a bez balkónu. V Prémium Superior
izbe len jednu postieľku vieme umiestniť pre dieťatko do 2 rokov, prístelka
sa sem žiaľ nezmestí. Nakoľko s Vami cestuje aj bábätko, prosím Vás aby
ste si voucher zakúpili pre dve dospelé osoby a dieťatko aj s jeho vekom
uveďte v poznámkach.
S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
Grand Hotel Esztergom
Dobrý deň.
Mame u Vás rezervovaný pobyt.
Odkedy je možný prosím Vás check in?
Sú na izbe dostupné uteráky a osusky?
Dakujem
Dobrý deň,
Čas check-inu je od 14:00.
Na izbe sú dostupné uteráky, osušky aj župany.
S pozdravom,
Grand Hotel Esztergom
Dobrý deň,
Čas check-inu je od 14:00.
Na izbe sú dostupné uteráky, osušky i aj župany.
S pozdravom,
Grand Hotel Esztergom
Dobrý deň prajem, máme záujem o pobyt vo vašom hoteli v termíne od
24.8.do 28.8.
Dvaja dospelí vo veku nad 65 rokov a 1 dieťa 10 rokov.
Bol by voľný termín?
ĎAKUJEM
Milá Katarína!
Prosím Vás aby ste nás kontaktovali na e-mailovej adrese foglalas@grandhotelesztergom.hu
S pozdravom,
Grand Hotel Esztergom
Mate aj fitnes?
Dobrý deň,
fitness nie je k dispozícií v našom hoteli.
S pozdravom,
Grand Hotel Esztergom
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať od koľkej je check in pri nástupe na pobyt v deň príchodu? Ďakujem
Milá Lívia!
Obsadenie izby je možné od 14:00.
S pozdravom,
Grand Hotel Esztergom
Dobrý deň, chcem sa opýtať do koľkej je možné v deň odchodu využiť
aquapark. Ďakujem krásne za odpoveď.
s pozdravom a želaním príjemného dňa
Milý Igor!
V deň odchodu na bezplatné využívanie Aquaszigetu je možné do času
check-outu.
Po checkoute je možnosť zakúpenia lístku v cene 2000HUF / osoba.
S pozdravom,
Grand Hotel Esztergom
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či sú všetky izby klimatizované, konkrétne Superior PLUS s výhľadom na Baziliku. Ďakujem
Dobrý deň,
všetky izby v našom hoteli sú klimatizované.
S pozdravom,
Grand Hotel Esztergom
Dobrý deň, ak by sme chceli cestovať 2 dospelé osoby s 3 deťmi, mohli
by sme si objednať 2 dvojposteľové izby? Nepotrebovali by sme prístelku a
polpenziu by sme si doplatili v plnej výške.
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, pani Viera.
Pre rodiny s 3 a viac deťmi je potrebné overiť dostupnosť telefonicky či
e-mailom pred zakúpením voucheru. Prajeme pekný deň.
Dobrý deň, pri ponuke pre pary je možne pobyt objednat aj s 2 deťmi(3r. a 10m.)? Ak je písané že deti do 6r zdarma. Ďakujem
Dobrý deň pani Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
2 deti do 5,99 rokov zadarmo s polpenziou, vek detí a možnú potrebu
detskej postieľky Vám odporúčame nahlásiť telefonicky či e-mailom pred
zakúpením voucheru na tel. číslach: +36–33/787–001, +36–20/523–7657
alebo e‑mailom: foglalas@grandhotelesztergom.hu.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
v ponuke od 175Eur sa uvádza že v cene sú 2 deti do 5,99 rokov, avšak pri rezervácii mi nedovolí vôbec zadať viac ako 3 osoby.
Môžem to chápať tak že tie 2 deti nemusím vôbec vopred ani nahlasovať? Stačí zadať 2 dospelých?
Spolu máme 3 deti vo veku 2, 5 a 8 rokov.
Viete mi prosím overiť či máte dostupnú izbu kde by sme sa zmestili s 3 deťmi (ten 2 ročný nepotrebuje samostatnú posteľ) v termíne 22.3 – 24.3?
Naši starí rodičia už majú rezerváciu u vás v tomto termíne, tak prípadne 1 dieťa by mohlo byť aj s nimi na izbe.
Ďakujem.
Milý Peter,
Určite musíte nahlásiť deti, ak potrebujú posteľ.
2+3 už nezmestíte do Superior izby, potrebujete Superior rodinnú izbu. Do poznámky viete napísať, že príde aj 2ročná dieťa, ale nepotrebuje posteľ.
V termíne 22–24.03 ešte máme voľné rodinné izby.
S pozdravom,
Bianka Varga
GHE