Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Do poznámky pri online rezervácii uveďte celkový počet osôb, vrátane detí spolu s ich vekom (anglicky alebo poľsky)
dieťa do 4 rokov (vrátane) na lôžku s rodičmi zadarmo vrátane stravy
Zadajte pobyt s deťmi už počas objednávky: Pokiaľ si počas objednávky košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne (ak nemajú pobyt zdarma). V tomto prípade je cena pobytu už konečná.
Pozor, pokiaľ informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je tiež potrebné overiť si kapacitu hotela pred zakúpením vouchera.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň chceli by sme rodinné ubytovanie asi päť izieb každá rodina
má troch členov na termín 25.11–27.11 na tri dni dá sa vám nás
ubytovať všetkých na ten termín ?????
Zlavomat.sk
Dobrý deň , pani Lehotská, ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Dostupnosť izieb sa Vám automaticky zobrazí po zadaní počtu osôb, termínu
a danej izby priamo na našej stránke pri variante ponuky, o ktorý máte
záujem.
Po vložení objednávky do košíka sa Vám zobrazí počet dostupných izieb
(kusov), ktorý si následne viete navoliť.
V prípade potreby pomoci pri vykonávaní objednávky nás pokojne kontaktujte
na tel. číslo: +421 232 177 321 každý pracovný deň od 8:00 do 18:00,
alebo nám kedykoľvek napíšte na e-mailovú adresu: podpora@zlavomat.sk
Pokiaľ máte záujem sa spojiť priamo s hotelom, odporúčame Vám sa
obrátiť na nich na tel. čísle: +48 33 854 85 00
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chceli by sme rodinné ubytovanie asi päť izieb každá rodina má troch členov na termín 25.11–27.11 na tri dni dá sa vám nás ubytovať všetkých na ten termín ?????
Dobrý deň , pani Lehotská, ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Dostupnosť izieb sa Vám automaticky zobrazí po zadaní počtu osôb, termínu a danej izby priamo na našej stránke pri variante ponuky, o ktorý máte záujem.
Po vložení objednávky do košíka sa Vám zobrazí počet dostupných izieb (kusov), ktorý si následne viete navoliť.
V prípade potreby pomoci pri vykonávaní objednávky nás pokojne kontaktujte na tel. číslo: +421 232 177 321 každý pracovný deň od 8:00 do 18:00, alebo nám kedykoľvek napíšte na e-mailovú adresu: podpora@zlavomat.sk Pokiaľ máte záujem sa spojiť priamo s hotelom, odporúčame Vám sa obrátiť na nich na tel. čísle: +48 33 854 85 00
Prajeme Vám pekný deň.