Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. 041 549 42 94 alebo e‑mailom na recepcia@penzionkunerad.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý večer. Dal by sa zakúpiť u Vás pobyt od štvrtku 15.9. do soboty
17.9. pre dvoch? Ďakujem za odpoveď.
Penzión Kunerád
Ano ))) zakupte si variant s ranajkami bez terminu a nasledne si dohodnite
rezervaciu s nasou recepciou ))
S
Dobrý deň, ak je uvedené, že deti do 5,9 roka bez nároku na služby
zadarmo, čo to znamená? Pre dve deti do toho veku viete poskytnúť aspoň pre
jedno (alebo
rovno pre obe) detskú postieľku? Je to v cene pobytu alebo sa niečo
dopláca? Ako je to so stravou u detí do 5,9 roka? A do wellness snáď
môžu aj deti s rodičmi v rámci pobytu, alebo je to inak? Ďakujem.
Penzión Kunerád
Dobry vecer, dieta bez naroku na sluzby znamena, ze spi spolocne s rodicmi
na manzelskom lozku, alebo v detskej postielke. Samozrejmostou je vstup do
wellness spolocne s rodicmi, za stravu je vsak doplatok. Dve deti do 6 rokov
bez naroku na lozko z tym, ze jedno bude spat medzi rodicmi a druhe v detskej
postielke nedoporucuje z dovodu rozlozenia nabytku v nasich izbach, proste by
ste mali malo priestoru na pohyb ((( preto doporucuje si pristelku radsej pre
jedno dieta zakupit. Dakujeme za pochopenie ))
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer. Dal by sa zakúpiť u Vás pobyt od štvrtku 15.9. do soboty 17.9. pre dvoch? Ďakujem za odpoveď.
Ano ))) zakupte si variant s ranajkami bez terminu a nasledne si dohodnite rezervaciu s nasou recepciou ))