Počas vašej dovolenky vám budeme 24/7 k dispozícii na SOS telefóne. Pomôžeme vám so všetkým.
Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte u CK Zanzo čo najskôr po zakúpení voucheru na e‑maili info@zanzo.cz – pri rezervácii uveďte kód voucheru. Lebo využite priamu rezerváciu podľa voľných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín v časti Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Ak sa vybraný dátum nezobrazí v kalendári, nie je možné ho rezervovať.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená zaväzná rezervácia termínu. Pre jeji dokončenie nám prosím pošlite na e‑mail info@ckzanzo.sk tyto informace:
mená a priezviská všetkých cestujúcich osôb
dátumy narodenia všetkých cestujúcich osôb
kódy všetkých voucherov
pri nesplnení vyššie uvedených podmienok voucher prepadá
V prípade individuálnych požiadaviek na typ izby či nastavenie iného počtu osôb, než umožňuje online rezervácia, kontaktujte kontaktujte zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na e‑maile info@ckzanzo.sk alebo telefóne +421 232 117 323.
Rezerváciu môžete 22 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na: info@ckzanzo.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 323. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 22 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.