Objednávku nie je možné stornovať nakoľko ide o objednávku namieru, podľa požiadaviek zákazníka
Roberta
Dobrý deň!
Zakúpila som woucher, a keď v obchode cscem uplatniť, píše že poukážka
už nie je platná!
Ako môžem objednať tovar, keď už som zalatila?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Roberta,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Prosím, pre otázku ohľadom Vášho voucheru nás kontaktujte na: podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme pekne, Prajeme Vám pekný deň.
Terezia Mihalikova
Dobrý deň,koľko obrazov si môžem max.objednat pri spoločnom poštovnom?
Alebo treba na každý obraz samostatnú objednávku a tým pádom aj
poštovné? Dakujem za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Mihalikova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame
sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 (0) 945 346 041,
emailom na info@obrazyodkrasy.sk
alebo navštíviť ich internetovú stránku: https://www.obrazyodkrasy.sk/.
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana Michalikova
Dobrý deň, môžem na 1 voucher zakúpiť napr. aj 4 obrazy?
obrazyodkrasy.sk
Dobry den,
nie, na kazdy obraz je samostatny voucher
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň!
Zakúpila som woucher, a keď v obchode cscem uplatniť, píše že poukážka už nie je platná!
Ako môžem objednať tovar, keď už som zalatila?
Dobrý deň, Roberta,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Prosím, pre otázku ohľadom Vášho voucheru nás kontaktujte na: podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme pekne, Prajeme Vám pekný deň.