Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 0911 550 092 alebo e‑mailom na info@penzionpalatin.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termín:: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň.Chcem sa spýtať či je ešte termín 24.-26.8 voľný pre
1 dospelú osobu a 14 ročne dieťa a či sa dá zaplatiť na mieste v deň
nástupu.Do ktorej hodiny treba nastúpiť na pobyt.Dakujem za odpoveď.
Penzión Palatín
Dobrý deň ,
momentálne je v tomto termíne voľná 3 lôžková izba . Nástup na pobyt
je od 14:00 . Na mieste sa platiť nedá , kupujete si pobyt cez Zlavomat ,
platíte ho priamo pri objednávke .
S pozdravom . Mandáčková PALATÍN
Mata
Dobrý večer.Ako ďaleko je od vás stanica?
Penzión Palatín
Dobrý deň , cca 200 –300 m
elena
dobrý deň, mate prosim na izbe chladničku, resp. minibar?
Penzión Palatín
Dobrý deň , áno chladnička sa dáva na izbu na požiadanie
Penzión Palatín
Dobrý deň , áno chladnička sa dáva na izbu na požiadanie
Zdenka
Máte aj bezbariérovu izbu??
Penzión Palatín
Dobrý deň , bohužiaľ nemáme
anna haringova
dobry den ako je to s parkovanim auta
Penzión Palatín
Dobrý deň , menšie parkovisko je priamo vo dvore , ostatní hostia parkujú
okolo penziónu bezplatne
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.Chcem sa spýtať či je ešte termín 24.-26.8 voľný pre 1 dospelú osobu a 14 ročne dieťa a či sa dá zaplatiť na mieste v deň nástupu.Do ktorej hodiny treba nastúpiť na pobyt.Dakujem za odpoveď.
Dobrý deň ,
momentálne je v tomto termíne voľná 3 lôžková izba . Nástup na pobyt je od 14:00 . Na mieste sa platiť nedá , kupujete si pobyt cez Zlavomat , platíte ho priamo pri objednávke .
S pozdravom . Mandáčková PALATÍN